خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Lords Mobile: Kingdom Wars مود اندروید

دانلود بازی Lords Mobile: Kingdom Wars مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Lords Mobile: Kingdom Wars
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Lords Mobile: Kingdom Wars در فراروید!

موضوع بازی:

Lords Mobile: Kingdom Wars یک بازی جنگی و استراتژیک نقش آفرینی از استودیوی مطرح IGG می باشد. در این بازی شما در نقش پادشاه هستید. باید تمام وظایفی را که یک پادشاه را دارد انجام دهید. نیروهای خود را مدیریت کنید با دشمنان مبارزه کنید. وارد میدان نبرد شوید رقیبانتان را شکست دهید و امپراطوری خود را گسترش دهید. نیروهای مبتدی و تازه کار خود را به بهترین شکل ممکن اموزش دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Lords Mobile: Kingdom Wars یک گیم پلی بسیار جذاب است. این بازی شبیه ساز شما را وارد دنیایی از جنگ و رقابت بر سر امپراطوری میکند. شما به عنوان یک پادشاه باید قلمرو خود را بسازید ان را گشترس دهید. سربازان و  نیروهای خود را اموزش دهید و ان ها را در گوشه کنار قلمرو خود بگذارید تا دشمنان نتوانند به شما حمله کنند. تجهیزات مورد نیاز را خود را جمع اوری کنید و ارتشی قوی را در برابر دشمنان بنا کنید.

شما باید نیروهای خود را ارتقا دهید. ممکن است در قلمرو شما جاسوسی وجود داشته باشد پس باید بسیار مراقب باشید و به هرکسی اعتماد نکنید. محیط و گيم پلی  Lords Mobile: Kingdom Wars فوق‌العاده عالی و جذاب می باشد. همچنین گرافیک HD جذب کننده با صداگذاری مهیج باعث جذابیت بازی شده است. بازی امکان مبارزه در جنگ PVP با میلیون ها نفر از بازیکنان در سراسر جهان را دارد.

جمع بندی:

بازی گرافیک خیره کننده و جذابی را دارد و شما را مجذوب میکند. اگر شما هم به دسته بازی های پادشاهی و قلمرویی علاقه مند هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما می باشد. شما می توانید بازی پادشاهان موبایل – لردز را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

 

Lords Mobile: Kingdom Wars
بازی Lords Mobile: Kingdom Wars توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *