خانه » بازی » استراتژی » European War 5:Empire 2.6.2 – بازی استراتژیک «جنگ اروپا 5» اندروید + مود

European War 5:Empire 2.6.2 – بازی استراتژیک «جنگ اروپا 5» اندروید + مود

آپدیترایگان
European War 5:Empire-Strategy
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی European War 5:Empire در فراروید!

موضوع بازی:

European War 5:Empire یک بازی استراتژیک جذاب از سری بازی های جنگ اروپا (European War) از استودیوی EasyTech می باشد. در این بازی شما به دوران جنگ های اروپا خواهید رفت. در بازی با تعداد زیادی از نبرد ها و جنگ های باستانی روبه رو می شوید و ان ها را تجربه می کنید. شما باید در عصر های متفاوت به رقابت بپردازید و دشمنان را از بین ببرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

European War 5 یک بازی استراتژیک بسیار جذاب برای اندروید است. شما در اروپا یک تجربه بسیار هیجان انگیز و تاریخی را تجربه می کنید. بازی  بیش از 2000 سال رویداد مختلف در سراسر اروپا را برای شما روایت می‌کند. مجموعه اتفاق ها و رویداد های این بازی، به 6 دوره مختلف تقسیم می شود. در آن تعداد 100 ژنرال مختلف و 6 عصر متفاوت وجود دارد. 22 تمدن مختلف در اروپا و 90 واحد نظامی مختلف در این بازی برای استفاده شما حاضر هستند.
فرمانده جنگی بازی European War 5:Empire شما هستید. حال وقت آن است که امپراطوری خود را بسازید و در 6 دوره مختلف، تاریخ 2000 ساله اروپا را تحت تاثیر تصمیمات خود قرار دهید. با گسترش امپراطوری خود می‌توانید کارهای جدید را تجربه کنید. انواع مواد را جمع‌آوری کنید و امپراتوری خود را در اعصار جدید توسعه دهید. در ۱۵۰ جنگ بزرگ به مبارزه بپردازید و ۶ عصر مختلف شامل کلاسیک، قرون وسطا، اکتشاف و… را تجربه کنید. قدرت خود را برای توسعه اقتصادی، اعلام جنگ و یا برقراری روابط دیپلماتیک با کشورهای دیگر بکار بگیرید تا بتوانید پیروز میدان شوید.

جمع بندی:

اگر به دنبال یک بازی جنگی و اکشن جذاب هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی جذاب جنگ اروپا 5 را از دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *