خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Chronology – Time changes… مود اندروید

دانلود بازی Chronology – Time changes… مود اندروید

آپدیترایگان
Chronology - Time changes...
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Chronology در فراروید!

موضوع بازی:

Chronology یک بازی زیبا و جذاب از ز استودیوی بازیسازی osao می باشد. بازی در سبک بازی های پازلی و ماجراجویی می باشد. در این بازی دو شخصیت پیرمرد مخترع و حلزون را در طول این بازی سرگرم کننده بر عهده خواهید داشت. این دو شخصیت از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند که در انسان ها یا حیوانات معمولی وجود ندارد. شما گذشته و آینده را دستکاری می کنید، تا حال را اصلاح و درست کنید. به عنوان مخترع قدیمی حلزون بازی کنید و از توانایی های ویژه آنها استفاده کنید. به موقع به جلو و عقب بروید، زمان را متوقف کنید، اشیاء موجود را را دستکاری کنید و معماها را حل کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

Chronology یک بازی معمایی و ماجراجویی باحال است. پیرمرد داستان ما در بازی به همراه حلزونش می تواند به گذشته یا آینده سفر کند. مثلا پیرمرد می تواند اتفاقتی که قرار است برایش در اینده پیش بیاید را به نفع خود و به خوبی دستگاری کنید. آن ها در حال کار بر روی اختراع بزرگی هستند که  بتوانند دنیا را متحول کنند و اتفاقات را به درستی دستکاری کنند. برای ساخت اختراع نیاز به ماجراجویی و حل معما های بسیاری دارید تا قطعات مورد نیاز را به دست آورید.

بازی Chronology دارای ویژگی های مانند: امکان توقف زمان و سفر به گذشته و اینده، وجود دو کارکتر دوست داشتنی پیرمرد و حلزون. بازی شامل انواع پازل ها و معماهای چالش برانگیز است. طراحی شگفت آور بازی شما را شگفت زده میکند.

جمع بندی:

بنابراین همانطور که می دانید زمان همه چیز را تغییر می دهد، معماها را با سفر به جلو و عقب یا در حال حل کنید. اگر شما هم به دنبال یک بازی معمایی اما دز عین حال جذاب و سرگرم کننده هستید! بازی زمان تغییر می کند را از فراروید دریافت کنید و به اینده و گذشته سفر کنید.

Chronology - Time changes...
بازی Chronology - Time changes... توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *