خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Meridian 157: Chapter 1 مود اندروید

دانلود بازی Meridian 157: Chapter 1 مود اندروید

آپدیترایگان
Meridian 157: Chapter 1
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.9
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • قیمت 0.99
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Meridian 157: Chapter 1 در فراروید!

موضوع بازی:

Meridian 157: Chapter 1 یک بازی پازلی و فکری از استودیوی انگلستانی Virtual Programming Ltd می باشد. شما در این بازی در نقش یک فردی هستید که شغل ان هواشناس پزشک قانونی است. حال به شما یک ماموریت داده شده است. ماموریت شما این است که به سواحل الاسکا برای تحقیق درباره یک ناهنجاری آب و هوایی عجیب بروید. باید به دنبال سر نخ ها بگردید و معماهای موجود در بازی را درباره اب و هوا حل کنید و مشکل را برطرف کنید. معماها سخت است و ذهن شما را درگیر می کند. بازی بسیار هیجان انگیز است که باعث کنجکاوی شما می شود و ساعت ها شما را به خود درگیر میکند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در حالی که شما در بازی Meridian 157: Chapter 1  در پی ناهنجاری ها هستید، خود را در داخل تاسیساتی در جزیره ای دورافتاده در کنار قطب شمال می بینید. به نقاط متفاوتی از این مجموعه بزرگ می روید. شما فکر میکنید که این مکان متروکه است و کسی در ان حضور ندارد! اما مطمعن نباشید، اینطور که فکر میکنید نیست شما تنها نیستید. مجموعه خالی از سکنه را بگردید. سرنخ‌ها و مدارک را پیدا کنید، معماها را حل کنید و رمز و راز را بررسی کنید تا به جزیره بروید و حقیقت را کشف کنید.

ماجراها و چالش های زیادی برای شما در بازی Meridian 157: Chapter 1 وجود دارد که هیجان بازی را چند برابر میکند. بخش مهمی از بازی با پازل های معمایی آن است که دنبال می شود. یک سیستم راهنما برای راهنمایی کردن شما در مورد پازل های دشوار وجود دارد که در صورتی که موفق نشوید در حل آن ها می توانید از این سیستم استفاده کنید. بازی دارای جلوه‌های صوتی سفارشی برای محیط خزنده درون بازی است. یکی از ویژگی های خوب بازی موجود به ۸ زبان، از جمله انگلیسی، فرانسوی، روسی ، آلمانی، چینی (ماندارین)، اسپانیایی، پرتغالی و ایتالیایی است.

جمع بندی:

اگر از علاقه مندان به بازی های پازلی و ترسناک هیجان انگیز هستید! این بازی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شما می توانید بازی جذاب نصف النهار 157: قسمت 1 را از فراروید دریافت کنید.

 

 

 

Meridian 157: Chapter 1
بازی Meridian 157: Chapter 1 توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *