خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی My Memory Of Us مود اندروید

دانلود بازی My Memory Of Us مود اندروید

آپدیترایگان
My Memory Of Us
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی My Memory Of Us در فراروید!

موضوع بازی:

بازی My Memory Of Us یک بازی هیجان انگیز اما دردناک از می باشد. بازی درباره جنگ جهانی دوم است. تنش و هیاهو ان دوره را روایت می کند. ظلمی که پادشاه سنگدل به مردم میکند را به تصویر می کشد. اما موضوع اصلی بازی دو کودک دختر و پسر که باهم دوست صمیمی هستند، است. این دو کودک با یکدیگر هستند و هم را کامل میکنند. در این اشوب بازار جنگ و خون ریزی و نابودی شهر ها این دو کودک تلاش میکنند امید خود را از دست ندهند و جان خود را حفظ کنند. به غیر از ظلم پادشاه، ارزش دوستی به خوبی در بازی نمایان است. بازی در گوگل پلی هم موجود می باشد.

در ادامه…

داستان بازی My Memory Of Us از این قرار است که، یه دختر بچه و پسر بچه که از دو دنیا و ذهنیت متفاوت همدیگر را می بینند و باهم دوست می شوند. ان دو در کنارهم روزها را به خوشی شادی سپری می کنند و لحظات خوب و مفرحی را برای خود رقم می زنند. طولی نمی کشد که خوشی این دنیا به پایان می رسد. پادشاه سنگ دل در دوران جنگ جهانی دوم با سربازان رباتی خود جنگ را شروع می کند و یکی یکی شهر را غارت میکند و به سلطه خود در میاورد. این دو دوست همدیگر را دارند و تلاش می کنند که این روزهای سختی که به وجود امده را بگذرانند.

دختر داستان ما در بازی My Memory Of Us  می‌تواند سریع بدود و پسر توانایی بالایی در مخفی‌کاری دارد. هرکدام از این دو کودک توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارند و تنها با همکاری با یکدیگر می‌توانند پیشروی کنند. همه مردم همه در هیاهو و در فکر فرار از شهر هستند. ان ها به جایی از خارج شهر می روند که ان سوی دیوار است. این دو دوست کوچک درحال تلاش برای گذراندن این دوران تلخ و شخت هشتند. این دو همدیگر را دارند و تلاش می کنند از مانع و سختی های این روزا بگذرند. م دم عزیزان خود را از دست می دهند اما امید را نه!

جمع بندی:

از آن دسته بازی هایی است که، داستان محور می باشد که می تواند شما را به شدت مجذوب خود کند. اگر به دنبال یک بازی با یک روایت جذاب هستید بازی خاطرات ما را از فراروید دریافت کنید.

 

My Memory Of Us
بازی My Memory Of Us توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *