خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Empires & Puzzles: Match-3 RPG مود اندروید

دانلود بازی Empires & Puzzles: Match-3 RPG مود اندروید

آپدیترایگان
Empires & Puzzles: Match-3 RPG
  • آپدیت
  • نسخه 60.0.3
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 60% 60%

اسکرین شات ها

‏‏

هم اکنون دانلود بازی نقش افرینی Empires & Puzzles در فراروید!

موضوع بازی:

Empires & Puzzles یک بازی نقش افرینی پازلی و فکری از استودیوی Small Giant Games می باشد. بازی بسیار جذاب و چالشی است که شما باید در ان قلعه خود را بسازید. شما وارد یک دنیای فانتزی و رنگارنگ می شوید و فضایی منحصر به فردی را خواهید دید. از دروازه های جادویی استفاده کنید قلعه خود را بسازید ان را ارتقا دهید و و از ان محافظت کنید. ارتشی بزرگ از مبارزان قوی را جمع کنید و به انان اموزش دهید تا از قلعه شما دفاع کنند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی اندرویدی Empires & Puzzles باید قلعه های جنگی خود را بسازید و در دنیایی از ماجراجویی ها به مبارزه با دراگونها و دشمنان بپردازید. سنگ های هم رنگ را کنار هم قرار دهید و با کنار هم قرار دادن سنگهای هم رنگ به دشمنان شلیک کنید. با این کار آنها را نابود میکنید و ماموریتهای مختلف را انجام دهید و به مراحل بعدی راه پیدا می کنید. با کنار هم قرار دادن تعداد بیشتری از سنگ های هم رنگ، افزایش دهنده های قدرت به دست آورید و دشمنان را نابود کنید.
بازی Empires & Puzzles با دارا بودن گرافیک عالی توانسته در کنار گیم پلی جذاب و اعتیادآور طرفداران بسیار خود جذب کند و در امتیاز بالایی را به دست اورد. بازی دارای افلاین و انلاین است که، در حالت انلاین با استفاده از اینترنت به صورت PvP در نبردهای آنلاین با دوستانتان شرکت کنید و آنها را شکست دهید. شما امکان ارتقا قهرمانان و سیستم فرماندهی خود را در این بازی را در اختیار دارید.

‏جمع بندی:

اگر شما از طرفداران بازی های پازلی و فکری هستید! ما به شما این بازی جذاب را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید بازی امپراطوری ها و پازل ها را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Empires & Puzzles: Match-3 RPG
بازی Empires & Puzzles: Match-3 RPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *