خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی 41148, Solve the Scary Mystery مود اندروید

دانلود بازی 41148, Solve the Scary Mystery مود اندروید

آپدیترایگان
41148, Solve the Scary Mystery
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

‏‏

هم اکنون دانلود بازی جذاب 41148 در فراروید!

موضوع بازی:

41148 یک بازی ایرانی که از مهدی فنائی می باشد. این بازی بسیار جذاب ماجراهای مردی را روایت می کند که گذشته خود را فراموش کرده و درگیر ماجراهایی مرگبار است. او سرانجام به هویت واقعی خود پی می برد. اما این پایان ماجرا نخواهد بود و برای به اتمام رساندن ماموریت خود، با شخصیت هایی عجیب، مکان های مخفی و اتفاقات ترسناک مختلفی روبرو خواهد شد. مسیری همراه با خون و فریب و خشونت در پیش روی شما است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی 41148 از مکانی تالار مانند که سقفش منفجر شده شروع می شود. جایی که شبیه به زیرزمین یک گورستان است. داستان در مورد مردی جوان به نام سینا تنتا است که از یک خواب نسبتاً طولانی بیدار شده یا بهتر است. او هیچ چیزی نمی داند، حتی نمی داند کیست و در چه جایی حضور دارد. و به دنبال یافتن خود است.

داستان قسمت دوم بازی هم در ادامه پایان قسمت اول بازی می باشد. بعد از فرار از دست شیطانی که در قسمت اول بازی وجود داشت فرصت های زیادی دارید تا بیشتر خودتان را بشناسید. بفهمید چه کسی هستید.

داستان قسمت سوم هم از آنجایی شروع می شود که مانند قسمت قبل یک هیولا را کشتید و حال به ساختمان 133 رسیدید. که باید برای یادآوری بیشتر با دوستان و یا دشمنان خود روبرو شوید.

در قسمت چهارم بازی  41148 میبینید که سینا به هویت اصلی خود پی ببرد. ولی داستان بازی به پایان نرسیده چون با شخصیت ها ، مکان های مخفی و اتفاقات وحشتناکی روبرو می شوید که سر راه شما قرار می گیرند و شما باید از آن ها عبور کنید.

جمع بندی:

اگر به دنبال یک بازی پازلی ترسناک ان هم از نوع ایرانی هستید! این بازی را از دست ندهید. در بازی عجله نکنید و به آرامی و با دقت کامل مراحل را پیش ببرید تا بتوانید به تمام اسرار بازی پی ببرید. شما می توانید بازی 41148 را از فراروید دریافت کنید.

 

 

 

 

41148, Solve the Scary Mystery
بازی 41148, Solve the Scary Mystery توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *