خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Driving Zone: Germany مود اندروید

دانلود بازی Driving Zone: Germany مود اندروید

آپدیترایگان
Driving Zone: Germany
  • آپدیت
  • نسخه 1.24.02
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • رای: 12
  • نظر: 2
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

Driving Zone: GermanyDriving Zone: GermanyDriving Zone: GermanyDriving Zone: Germany

هم اکنون دانلود بازی Driving Zone: Germany در فراروید!

موضوع بازی:

Driving Zone: Germany یک بازی جدید، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماشین سواری و شبیه ساز رانندگی از استودیوی بازی سازی AveCreation برای اندروید است. در بازی طیف گسترده ای از ماشین های لوکس، سدان و مسابقه ای در اختیار شما قرار دارد. ماشین هایی فوق العاده زیبا که از همه نظر مطابق با نسخه واقعی اش می باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

ابتدا در Driving Zone: Germany از میان تعداد وسیعی از اتومبیل ها، یکی را انتخاب کنید و از میان اتوبان های شهری و جاده ها عبور کنید. از ماشین های قدرتمند ورزشی برای مسابقه استفاده کنید. گزینه های عالی برای تنظیم آیتم های ماشین، به شما این امکان را می دهد تا هر یک از اتومبیل های خود را از نظر فنی تغییر دهید. یک دنیای باز با گذرگاه های خطرناک و همچنین تقاطع های غیر قابل پیش بینی در مقابل دارید. در طول روز و در شب از میان خیابان های شهر و جاده ها حرکت کنید.

بازی رانندگی جالبی که در آن میتوانید ماشین خود را از بین انواع و اقسام ماشین ها از ماشین های کلاسیک گرفته تا ماشین های مسابقه ای و لوکس آلمانی انتخاب کنید. در خیابان های شهرهای آلمان رانندگی کنید. هر ماشینی مشخصات فنی خود را دارد و صدای موتورش هم با ماشین های دیگر متفاوت است.

از ویژگی های بازی Driving Zone: Germany عبارت است از: رعایت کامل قوانین فیزیکی در بازی. تغییر اوقات روز در طول بازی. طراحی عالی مدل سه بعدی ماشین های آلمانی. امکان رانندگی در 4 محیط مختلف با شرایط آب و هوایی مختلف. انجام بازی از زاویه دید اول شخص. ذخیره سازی میزان پیشرفت شما به صورت آنلاین طوری که بتوانید بازی را از گوشی یا تبلتی دیگر نیز ادامه دهید.

جمع بندی:

وقت آن است که سوار ماشین تان شوید، استارت بزنید و حرکت کنید! با سبقت گرفتن از ماشین های دیگر در طول مسیرتان می‌توانید امتیاز بیشتری بیاورید. اگر شماهم به دنبال یک بازی ماشین سواری جذاب هستید! بازی رانندگی در المان را از قراروید دریافت کنید.

  1. سجاد مرادی

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *