خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی BASEBALL 9 مود اندروید

دانلود بازی BASEBALL 9 مود اندروید

آپدیترایگان
BASEBALL 9
  • آپدیت
  • نسخه 3.0.6
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ورزشی BASEBALL 9 در فراروید!

موضوع بازی:

BASEBALL 9 یک بازی سرگرم کننده و بسیار جذاب در سبک بازی های ورزشی از استودیوی بازیسازی playus soft می باشد. شما در نقش یک مدیر باشگاه بیسبال هستید که وظیفه ی رسیدگی به باشگاه و بازیکنان به عهده شما است. شما باید از میان بازیکنان، یکی را انتخاب کنید و با انجام تمرینات لازم برای رقابت ها حاضر شوید. حریف مقابل شما از هوش مصنوعی خوبی برخوردار است و به لطف توابع خودکاری که در آن تعبیه است، میتوانید حس یک حریف واقعی را داشته باشید. راکت را به دست بگیرید و وارد میدان مسابقه شوید.امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی اندروید BASEBALL 9 با گیم پلی ساده و سریعی که دارد به شما لذت تجربه یک بازی زیبای بیسبال را خواهد داد. شما می توانید در این بازی تیم خود را آماده سازی کنید و بازیکنان خود را سفارشی سازی کنید. سطح بازیکنان خود را بالا ببرید و تا قهرمانی در بین تیم های موجود پیشروی کنید. نام بازیکنان را تغییر بدهید و از تجربه یک بازی سریع و ساده لذت ببرید. بازی دارای گیم پلی واقع بینانه از بیسبال واقعی می باشد که بصورت آفلاین نیز میتوانید از انجام آن لذت ببرید. از بازی BASEBALL 9 سریع گام لذت ببرید و بدون اتصال به اینترنت بازی کنید. طیف وسیعی از دستکش ها و عینک ها را در اختیارتان است تا بازیکنان خود را در راه های منحصر به فرد سفارشی کنید. چهره ها را عوض کرده، انواع بدن انتخاب کنید، حرکات تنفس و حرکات مختلف را انتخاب کنید.

از ویژگی های بازی BASEBALL 9 عبارت است از: گیم پلی ساده و سریع. آمار جامع بازیکنان. تغییر نام ، حاضر و سفارشی کردن بازیکنان خود. بازی در حالت آفلاین. تجهیز و ارتقاء مهارت ها برای تبدیل آنها به بازیکنان حرفه ای. گیم پلی را با قوانین بیس بال واقع بینانه تجربه کنید. نتایج شبیه سازی شده بر اساس آمار واقعی بازی و…

جمع بندی:

گرافیک همه جانبه و تصاویر زیبا از استادیوم و ورززشگاههای مختلف باعث افزایش جذابیت بازی خواهد شد. تمام آمارها و امتیازات مسابقات ثبت خواهد شد، پس تلاش کنید و با کسب پیروزی های بیشتر نامتان را در ردیف بهترین بازیکنان قرار دهید شما می توانید بازی جذاب بیسبال 9 را از فراروید دریافت کنید.

 

BASEBALL 9
بازی BASEBALL 9 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *