خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Pocket World 3D مود اندروید

دانلود بازی Pocket World 3D مود اندروید

آپدیترایگان
Pocket World 3D
  • آپدیت
  • نسخه 2.3.6
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی خلاقانه Pocket World 3D در فراروید!

موضوع بازی:

Pocket World 3D یک بازی شبیه‌سازی سرگرم‌کننده و جذاب از دنیایی کوچک است. این بازی از استودیوی Minimonster game limited هنگ کنگی می باشد. در بازی شما نقشی مهم و اساسی را بر عهده دارید. احداث انواع ساختمان‌ها، مدیریت تصمیمات و … بر عهده شما است. از این روی شما این آزادی را دارید که بتوانید پوسته شهر و یا دنیای شبیه‌سازی شده اطراف خود را مطابق با سلیقه خودتان برپا کنید. بازیکنان در این بازی دنیای خود را دارند و ما باید هر دور را پشت سر بگذاریم تا دنیای کامل را بسازیم. امتیاز به سدت اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Pocket World 3D بسیار روند آرام و درگیر کننده‌ای دارد. بازیکنان باید سر حوصله و با دقت فراوان به ساختن مدل‌های موجود در بازی بپردازند. روند هر مدل به این شکل است که بخش‌های مختلف مدل، به تکه‌های کوچک تقسیم می شود و بازیکن باید با پیدا کردن محل صحیح و جای گذاری این تکه‌ها مدل را بازسازی کند. بازیکنان به مدل دارای دسترسی ۳۶۰ درجه هستند و می‌توانند با چرخاندن مدل، محل مناسب قرار گیری هر بخش را پیدا کنند.

تمامی مدل‌های موجود در بازی Pocket World 3D، بر اساس ساختمان‌ها و سازه‌های واقعی موجود در دنیا شبیه‌سازی شده‌اند. در واقع شما می‌توانید با ایفای نقش در مراحل مختلف این بازی، فضایی را تجربه خواهید کرد که مشابه بسیاری از سازه‌های آن را در دنیای واقعی هم دیده‌اید.گیم‌پلی بازی Pocket World 3D

جمع بندی:

پس از هر سطح، دنیای جدید دیگری ایجاد می شود و به نوبه خود از مراحل ضروری به مراحل مدرن می رویم. هر سطح دارای هدایای با ارزش است که در بازی برای کسب امتیاز و علامت گذاری شما ارائه می شود. شما هم اگر به این دسته از بازی ها علاقه مند هستید! می توانید بازی دنیای جیبی را از فراروید دریافت کنید.

 

 

Pocket World 3D
بازی Pocket World 3D توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *