خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Throne: Kingdom at War مود اندروید

دانلود بازی Throne: Kingdom at War مود اندروید

آپدیترایگان
Throne: Kingdom at War
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Throne: Kingdom at War در فراروید!

موضوع بازی:

Throne: Kingdom at War یک بازی تاج و تختی جذاب از شرکت بازیسازی Plarium LLC می باشد. بازی شما را به نبرد های قرون وسطایی می برد. به دوران جهان پادشهان خردمند و افسانه ای، اربابان بزرگ و قهرمانان شجاع. از ساخت و ساز ها و نبرد های هیجان انگیزی که در این بازی رخ می دهد، لذت ببرید. مانند فرماندهی بزرگ، ارتشی از رزمندگان وفادار و زره پوشان را جمع آوری کنید. با ایجاد سپاهی از سربازان قدرتمند وارد جنگ های مختلف شوید. برای نشان دادن توانایی خود در برابر بازیکنانی از سراسر جهان تلاش کنید. همچنین برای اثبات پادشاهی خود در جنگ های خونین از تمام امکانات استفاده کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

ازلحظه ای که شما بازی Throne: Kingdom at War را آغاز میکنید، فضای شهری قرون وسطایی در حکومیتی درحال توسعه است. ارتش با ایمان خود را با زره های درخشانشان در نبرد پیاده کنید. با تصمیم گیری و فرمان دهی صحیح، قدرت واقعی خود را به تمامی بازیکنان، از سراسر جهان نشان دهید. با پیروزی های درخشان در جنگ های خونین و رقابت برای رسیدن به تاج و تخت پادشاهی، تنها بخش کوچکی از چیزیست که شما در جهان حاکمان بی باک، تجربه می کنید. حفظ تخت پادشاهی و تسلط بر امور، تنها بخش کوچکی از همه ماجراهاییست که در انتظار شماست. از لحظه ای که بازی را شروع می کنید، فضای یک شهر قرون وسطایی را میبینید.

جمع بندی:

از همان ابتدای بازی جو قرون وسطایی بازی شما را فرا می گیرد و نبرد های رویایی و مارچ های نظامی و ثروت های باستانی خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما به یادگار خوهند گذاشت. این بازی رایگان است اما بعضی از اقلام ان خریدنی است. شما می توانید این بازی جذاب تاج و تخت: نبرد در امپراطوری را از فراروید دریافت کنید.

Throne: Kingdom at War
بازی Throne: Kingdom at War توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *