خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی Wrestling Revolution 3D مود اندروید

دانلود بازی Wrestling Revolution 3D مود اندروید

آپدیترایگان
Wrestling Revolution 3D
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

‏‏

هم اکنون دانلود بازی Wrestling Revolution 3D در فراروید!

موضوع بازی:

Wrestling Revolution 3D یک بازی اکشن کشتی هیجان انگیز از استودیوی بریتانیایی MDickie است. شخصیت خود را بر دارید، وارد میدان مبارزه شوید و تمام مهارت خود را به کار بگیرید تا حریف خود را شکست دهید. قهرمانی را ازان خود کنید. بازی به خاطر بخش شخصی سازی که دارد توانسته است به خوبی نظرات کاربران را به خود جذب کند. همچنین شما در این بازی می توانید تمام حرکات و فن های کشتی کج را روی حریف خود پیاده کنید. از آیتم ها مختلفی مانند صندلی و … استفاده کنید. حریف خود را زمین گیر کنید تا هیجان بازی برای شما بیشتر شود و برنده نبرد شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Wrestling Revolution 3D یک بازی شبیه ساز ورزش کشتی کج است و تمام مدل سازی های آن سه بعدی هستند. این بازی یک عنوان رسمی از کمپانی WWE نیست به همین خاطر شخصیت های موجود در آن با اسامی دیگری نام گذاری شده اند. در این بازی می توانید در نقش کشتی کج کاران قدرتمند به رقابت پرداخته و در مسابقات داخل رینگ برای کسب پیروزی تلاش کنید. بازی به این صورت است که تعداد زیادی کشتی‌گیر درون رینگ هستند. این شما هستید که بازی را مدیریت و اداره میکنید.
ستاره خود را آماده کنید و هیجانی فوق‌العاده با احتمالاتی وحشتناک را رقم بزنید. تلاش کنید بر روی صحنه نبرد و رینگ در Wrestling Revolution 3D حرکات مناسبی را اجرا کنید. خیلی ساده در رقابت دوستانه که خودتان می سازید حکم‌فرمایی کنید. قانون بگذارید،حریفان را تعیین کنید و صحنه مبارزه را طراحی کنید. این بازی شامل بازی های TNA و WWE است و به شما اجازه خواهد داد سوپر استار های مورد علاقه خود را از بین بیش از 350 ورزشکار انتخاب کنید.

جمع بندی:

وارد نبردی طاقت فرسا با دیگر کشتی کج کاران شوید. بازی دارای زمین های مختلفی برای برگزاری مسابقات است. امکان استفاده از ابزار آلات نیز در طی بازی وجود دارد. شما می توانید بازی کشتی‌کج‌انقلابی را از فراروید دریافت کنید.
Wrestling Revolution 3D
بازی Wrestling Revolution 3D توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *