خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Iron Desert – Fire Storm مود اندروید

دانلود بازی Iron Desert – Fire Storm مود اندروید

آپدیترایگان
Iron Desert - Fire Storm
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Iron Desert – Fire Storm در فراروید!

موضوع بازی:

Iron Desert – Fire Storm یک بازی جنگی و استراتژیکی و بسیار جذاب از استودیوی My.com.B.V واقع در شهر آمستردام کشور هلند می باشد. این بازی برای سیستم عامل اندروید است. در این بازی یک پایگاه نظامی با انواع توپخانه ها و سلاح های مختلف در اختیارتان قرار میگیردبا کمک ان ها باید به پایگاه های دیگر کاربران سراسر جهان حمله کنید و ان ها را شکست دهید. دیوار دفاعی خودتان را نیز قدرتمند بسازید و جلوی حملات ان ها بایستید و حملات را یکی پس از دیگری خنثی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Iron Desert – Fire Storm فرمانده‎ای زیرک و دلیر باشید. اسلحه های قدرتمند، جنگ مدرن، توپخانه های قوی و پایگاه نظامیتان در انتظار شماست. به یاد داشته باشید که هدف شما دفاع از پایگاه خود، تهیه بهترین توپخانه، داشتن مدرن ترین سلاح ها و البته تاکتیک و استراتژی قوی است. سازنده بازی هر گونه تجهیزات جنگی را در اختیار شما قرار داده است. با استفاده از انها با دوستانتان در سر تا سر جهان به مبارزه بپردازید. شما باید به پایگاه های نظامی رقبای خود حمله کنید و دیوار مستحکم دفاعی انها را در هم بکوبید. در نظر داشته باشید که انها هم همین فرصت را دارند و خیلی ساده میتوانند به شما حمله کنند.
از ویژگی های بازی Iron Desert – Fire Storm عبارت است از: انواع سلاح ها و تجهیزات برای استفاده در نبرد. جنگ در برابر دیگر بازیکنان سراسر جهان و انلای جنگ در برابر کاربران برای انتخاب بهترین فرمانده.انواع پاداش ها و دستاوردهای مختلف برای بازیکنان.طراحی شده به صورت اچ دی با صداگذاری مهیج. بازی Iron Desert آنلاین است و برای اجرا حتما اینترنت مورد نیاز است.

جمع بندی:

اگر به بازی های جنگ مدرن علاقه مندید و دوست دارید! یکی از بهترین بازی های استراتژی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق العاده زیبا را از دست ندهید. شما می توانید بازی جذاب صحرای آهنین را از فراروید دریافت کنید.
Iron Desert - Fire Storm
بازی Iron Desert - Fire Storm توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *