خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Guns of Glory: Lost Island مود اندروید

دانلود بازی Guns of Glory: Lost Island مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Guns of Glory: Lost Island
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

Guns of Glory: Lost IslandGuns of Glory: Lost IslandGuns of Glory: Lost IslandGuns of Glory: Lost Island

1هم اکنون دانلود بازی اکشن Guns of Glory: Lost Island در فراروید!

موضوع بازی:

Guns of Glory یک بازی جذاب و استراتژی از استودیوی Century Game می باشد. در این بازی شما نقش فرمانده ای را بازی میکنید که سرزمین مادری اش به جنگ و خونریزی کشیده شده است. او در تلاش است تا تاج پادشاهی و قدرت مطلقه را از اسخوف منطقه بگیرد و تبدیل به فرمانروای مطلق سرزمین خود شود. امتیاز به دست اورده این بازی جذاب در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در ادامه بازی Guns of Glory شما با سه تفنگدار معروف متحد میشوید. موجودات خبیث و ترسناک را از دم تیغ میگذرانید، قلعه ای باشکوه برای خود بنا میکنید. هوانوردی را برای برتری یافتن به دشمنانش طراحی و مهندسی میکنید و در نهایت در کنار دوستانش و با کمک آنها دشمنانش را نابود میکند. شما در این بازی میتوانید با کاربران دیگری از سراسر دنیا که به زبان های دیگری صحبت میکنند چت کنید و حتی با آنها دوست شوید. صحبت های شما در همان لحظه ترجمه می شود و ارسال میشوند و بالعکس آن است.
شاید تا به حال دوست پیدا کردن آن هم در یک بازی استراتژی به این سادگی نباشد. در Guns of Glory ارتشی از تفنگداران وفادار تشکیل دهید، منابع خود را مدیریت کنید. تله های غافلگیر کننده کار بگذارید و با حمله به دشمنان تان آنها را از صفحه روزگار محو کنید. تمام اینها برای آن است که تاج پادشاهی از آن شما شود و اتحادی که دارید در نهایت به تاسیس یک امپراطوری شکست ناپذیر منتهی شود.

جمع بندی:

یک بازی استراتژی جالب با گرافیک سه بعدی فوق العاده و امکان بازی چند نفره آنلاین که در آن میتونید ارتشی قدرتمند تشکیل دهید و در کنار دوستان و متحدان تان به جنگ دشمنانی از سراسر دنیا بروید. اگر به این دسته از بازی های تاج و پادشاهی علاقه مند هستید! این بازی گزینه مناسبی برایتان است. شما می توانید بازی سلاح های افتخار را از فراروید دریافت کنید.

Guns of Glory: Lost Island
بازی Guns of Glory: Lost Island توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *