خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Jungle Clash مود اندروید

دانلود بازی Jungle Clash مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Jungle Clash
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب  دJungle Clash در فراروید!

موضوع بازی:

Jungle Clash یک بازی جذاب و استراتژی از استودیوی مطرح My.com B.V می باشد. در ابتدا یک قبیله ی قدرتمند بنا کنید و سپس با گردآوری ارتشی نفوذ ناپذیر به نبرد با دشمن بروید. قلعه های آنان را تسخیر کنید و کارت های مربوط به واحد های نظامی مختلف را جمع آوری کنید. غنائم و اموالشان را غارت کنید و با سایرین به اشتراک بگذارید. دستاوردهایی همچون الماس و اشیاء گرانبها را بیابید و از آنها برای رشد و شکوفایی پایگاه نظامی خود بهره بگیرید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Jungle Clash باید به طراحی یک ارتش قدرتمند بپردازید و با استخدام نیروها و سربازان و فراهم آوری تجهیزات جنگی به نبرد با دشمنان بروید. با استفاده از خودروهای زرهی خود به دشمنان در جنگل حمله کنید. برج های آنها را در هم بکوبید و یا به تسخیر خود در آورید و یک پیروزی با شکوه را در مبارزات با رقیبان دیگر از سراسر جهان کسب کنید.

شما باید کارت های بسیاری از واحدهای موجود جمع آوری کنید یا ارتقا دهید. یک قبیله شکست ناپذیر با دوستان خود در Jungle Clash ایجاد کنید و ژنرال هایتان را ارتقا دهید. رقیبان خود را در هر برخورد قبیله با استفاده از بهترین تاکتیک شکست دهید و اموال آنها را غارت کنید. ژنرال ها و افسران ارتش خود را ارتقاء دهید.

از ویژگی های بازی Jungle Clash عبارت است از: تسخیر برج های دشمنان. شامل ده ها مورد از گزینه های تاکتیکی و کارت.جمع آوری و ارتقاء کارت های کلکسیونی. استفاده مناسب از وسایل نقلیه زره پوش ویرانگر خود. ایجاد یک قبیله شکست ناپذیر با دوستان خود. به اشتراک گذاری دستاوردهای خود و غارت هایتان. جمع آوری و ارتقاء ژنرال خود. دارای گرافیک عالی با صداگذاری مهیج است.

جمع بندی:

اگر شما هم علاقه مند به بازی های قبیله هستید! این بازی می تواند انتخابی خوبی باشد. شما می توانید بازی نبرد جنگل را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *