خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی The room 51 lite مود اندروید

دانلود بازی The room 51 lite مود اندروید

آپدیترایگان
The room 51 lite
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

The room 51 liteThe room 51 liteThe room 51 liteThe room 51 lite

هم اکنون دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده The room 51 lite در فراروید!

موضوع بازی:

The room 51 lite یک بازی ترسناک و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی Daniele Team می باشد. اتاق 51 یک بازی وحشت بقا است. شما در یک اتاق عجیب از خواب بیدار می شوید. مجبور می شوید فرار کنید و از موجوداتی که در آنجا زندگی می کنند جلوگیری کنید. آنها سعی می کنند شما را بکشند و شما را بخورند. باید سریع بدووید، باهوش عمل کنید ، از اشیاء پیدا شده استفاده کنید. انها را ترکیب کنید و پازل ها را حل کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

شما در بازی The room 51 lite در اتاقی ناشناسی از خواب بیدار می شوید و باید از دست موجوداتی که در آنجا زندگی می کنند فرار کنید. این موجودات وحشتناک سعی در گیر انداختن شما و خوردنتان دارند پس سریع باشید و با هوشمندی تصمیم گیری کنید. از اشیایی که در مسیر خود پیدا می کنید استفاده کنید، آن ها به صورت ترکیبی به کار برده و از آن ها برای حل پازل های متعدد بهره ببرید. اگر به اندازه کافی شجاع باشید، بازی را در تاریکی و تنهایی، با هدفون شروع کنید!

از ویژگی های بازی The room 51 lite عبارت است از: بازی برای کودکان زیر سال 12 مناسب نمی باشد .بزی دارای صحنه های غافلگیر کننده و بسیار ترسناک است. گرافیک فوق العاده واقع گرایانه که برای یک بازی ترسناک مزیتی انکار ناپذیر است. گیم پلی اول شخص مهیج، وجود موجودات وحشتناک،بازی شبیه سازی با ظرافت و دقتِ شایسته تقدیر است.

جمع بندی:

درجه سنی مشخصی که برای این بازی وجود دارد، دوازده سال به بالا می باشد و سازنده توصیه کرده که افراد با مشکل قلبی اصلا این بازی را بازی نکنند! اگر بالای 12 سال سن دارید و مشکل قلبی هم ندارید، حتما اتاق 51 بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید و هیجان خالص را تجربه کنید.

The room 51 lite
بازی The room 51 lite توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *