خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Cooking Live – Cooking games مود اندروید

دانلود بازی Cooking Live – Cooking games مود اندروید

آپدیترایگان
Cooking Live - Cooking games
  • آپدیت
  • نسخه 0.31.0.22
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اشپزی Cooking Live – Cooking games در فراروید!

موضوع بازی:

Cooking Live – Cooking games یک بازی جذاب اشپزی از استودیوی قبرسی Matryoshka می باشد. در ابتدای کار، آشپزخانه ای کوچک و با امکانات کم در اختیارتان قرار دارد و حق انتخاب یکی از هشت مکان موجود را برای ایجاد رستوران دارید. این بازی یک جنون کامل آشپزی است. پس از این که نوع آشپزیتان را در بازی مشخص کردید، باید مواد اولیه را با بودجه محدودی که دارید، از بازار تهیه کنید و سپس مشغول پخت و پز شوید. تخم مرغ های سرخ شده خوشمزه، همبرگرهای آبدار، پیتزای عالی… با انتخاب این دستور غذا هرگز خسته نخواهید شد. غذا درست کنید تا تب آشپزی خود را احساس کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Cooking Live – Cooking games دارای دو بخش اصلی است که،یکی بخش آشپزی و مدیریت است. مشتری ها  هم در قالب یک بازی رستوران داری می باشد. بخش دوم بازی، بخش طراحی دکوراسون و نوسازی مکان های قدیمی است. این دو سبک متفاوت هستند که بازی های خاصی برای هرکدام وجود دارد. این بازی ترکیب بی نظیری از هر دو سبک است. بازی از این نظر قابل تحسین است که، دو سبک خاص را در یک بازی گنجانده اند.
خط داستانی بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی است. شخصیت اصلی بازی Cooking Live – Cooking games دختری جوان و خوش ذوق به نام Jane است که تصمیم دارد از مهارت خود در آشپزی و مدیریت رستوران ها به بهترین شکل استفاده کند. Jane تصمیم دارد تا با سفر به نقاط مختلف دنیا و همکاری با رستوران های گوناگون مسیر موفقیت را در پیش بگیرد. در این مسیر چالش ها و اتفاقات زیادی وجود دارد.

جمع بندی:

در این مسیر باید به  Jane کمک کنید تا یک اشپز موفق شود. از موانع چالش ها بگذزید و لذت ببرید. شما می توانید بازی جذاب زندگی با آشپزی را از فراروید دریافت کنید.
Cooking Live - Cooking games
بازی Cooking Live - Cooking games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *