خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی Idle Eleven – Soccer tycoon مود اندروید

دانلود بازی Idle Eleven – Soccer tycoon مود اندروید

آپدیترایگان
Idle Eleven - Soccer tycoon
  • آپدیت
  • نسخه 1.26.3
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی فوتبالی Idle Eleven – Soccer tycoon در فراروید!

موضوع بازی:

Idle Eleven – Soccer tycoon یک بازی تفننی و کلیکر در ژانر بازی های تفننی و همچنین ورزشی از استودیوی فرانسوی Gaminho می باشد. شما در بازی نقش تاجری پول دار در ورزش فوتبال را دارید. شما باید به عنوان تاجر صنعت فوتبال به یک میلیارد تبدیل شوید. بازی هدف خاصی را دنبال نمیکند و صرفا در بازی شما باید در روندی رو به رشد خود را قرار می دهد. باید در بازی پیشرفت کنید و پول و ثروت به دست آورید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Idle Eleven – Soccer tycoon یک بازی تمام عیاردراین بازیبازیکنان جوان خودراتقویت کنید. مثل یک مربی این بازی آفلاین است. می توانیدنقل وانتقال کنید کیت موردعلاقه خودتان انتخاب کنی وترکیب هربازی را بچیند شما در بازی به عنوان سرمربی یک باشگاه فوتبالی مطرح ایفای نقش می کنید. کردشما باید مدیریت یک تیم فوتبال و بازیکنان آن را در دست بگیرید.

در بازی Idle Eleven – Soccer tycoon بعد از اولین ورود به بازی شما باید کشور خود را انتخاب و تیم خود را در لیگ آن کشور ایجاد و بازی کنید و از این راه کسب در آمد کنید. شما به عنوان مدیر تیم میتوانید 11 نفر را در زمین به عنوان بازیکنان اصلی در نظر بگیرید و نیمکت ذخیره ی خود را نیز داشته باشید. هر موقع که نیاز دیدید میتوانید بازیکنان ذخیره را با بازیکنان اصلی داخل زمین تصویض کنید. مسابقات کلاسیکی وجود دارد که در زمین اتفاق می افتد و شما باید با ارائه ایده های منحصر به فرد دفاعی و گلزنی تیم خود را رهبری کنید .

جمع بندی:

این بازی را برای شما علاقه‌مندان به دنیای فوتبال بسیار پیشنهاد میکنم. یک شبیه‌سازی جذاب و سرگرم‌کننده است. شما می توانید بازی جذاب و خفن تاجر فوتبالی را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

Idle Eleven - Soccer tycoon
بازی Idle Eleven - Soccer tycoon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *