خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی State of Survival: Zombie War مود اندروید

دانلود بازی State of Survival: Zombie War مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
State of Survival: Zombie War
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب State of Survival در فراروید!

موضوع بازی:

State of Survival یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز از استودیوی امریکایی KingsGroup Holdings می باشد. داستان بازی به این صورت است که، ویروسی مرگبار در سراسر زمین پخش می شود و افرادی زیادی را به خود آلوده می کند. حال 6 ماه از پخش شدن ویروس می گذرد و تمام افراد زمین به این ویروس آلوده هستند، و به زامبی های خونخوار تبدیل شدند. حال تعداد کمی از انسان ها باقی مانده اند و بشریت رو به نابودی است. شما از محدود افرادی هستید که به ویروس آلوده نشده اید و باید بازمانده های دیگری را پیدا کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی State of Survival ویروس در سراسر کشور پخش و در حال انتشار است. بازماندگان به اندازه کافی شجاعت دارند تا حقشان را از آن مطالبه کنند. شش ماه از آغاز آخرالزمان زامبی ها میگذرد و ویروس شهر را آلوده کرده است. دوستانتان در حال مبارزه با هیولاها هستند. پس با زامبی ها مبارزه کنید شهری برای زنده ماندن در برابر زامبی ها و هیولاها بسازید. ویروس زامبی در سراسر کشور پخش و مردم به یک قهرمان نیاز دارند تا آنها را نابود کنند و زنده بمانید. یک ارتش بسازید و به همراه دوستان و یا سایر بازماندگان به سمت زامبی ها تیراندازی کنید.
شما باید در State of Survival دوست پیدا کنید، همراه با دیگر بازماندگان مبارزه کنید. هر آنچه که باید انجام دهید تا زنده بمانید. این بازی آسان نخواهد بود. بیماران ویروسی همه جا هستند. منابع کمیاب هستند و شما باید پاداشی را که از لاشه ی اجتماع است دریافت کنید. دنیای جدیدی بیرون آنجا هست.

جمع بندی:

برای زنده ماندن در این جنگ هر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید. زیرا پیروزی در این محیط ویروسی که زامبی ها در تمام محیط ها هستند، آسان نیست. منابع کمیاب هستند سعی کنید هر چیزی را جمع آوری کنید و برای زنده ماندن یک شهر جدید و تیم جدید با استراتژی خاص خود بسازید. شما می توانید بازی جذاب ایالت بقا را از فراروید دریافت کنید.
State of Survival: Zombie War
بازی State of Survival: Zombie War توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *