خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Grow Turret – Clicker Defense مود اندروید

دانلود بازی Grow Turret – Clicker Defense مود اندروید

آپدیترایگان
Grow Turret - Clicker Defense
  • آپدیت
  • نسخه 7.9.7
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم کنون دانلود بازی تفننی Grow Turret در فراروید!

موضوع بازی:

Grow Turret یک بازی جذاب و دوس داشتنی از استودیوی بازی سازی PixelStar Games کشوره کره جنوبی است که در سبک بازی های برج دفاعی می باشد. یک رقابت کلیکی فوق العاده جذاب است که برای دفاع از برجک دفاعی جریان دارد. معمولاً در بازی های این سبکی، شاهد وجود مسیرهای مختلف حرکت دشمنان هستیم. در بازی Grow Turret نیز به همین صورت است اما با این تفاوت که شما باید برج های دفاعی خود را در مرکز صفحه بچینید و دشمنان شما از اطراف شما شروع به حرکت و نفوذ به مرزهای شما می کنند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازیکنان در میدان نبرد مرگبار در Grow Turret و در قلعه مستحکم با موانعی روبرو می شوند. عزم و اراده خود را به مخالفان خود نشان دهید. تمام تلاش خود را برای خنثی کردن نقشه های تهاجم دشمن انجام دهید و به تدریج قلعه خود را تقویت کنید. شما در بازی Grow Turret برای کشتن دشمنان خود باید روی صفحه ضربه بزنید و براحتی حرکت دست خود را ادامه دهید. سیستم نبردهای بازی کم کم قدرتمند تر می شود و می توانید وارد رقابت با باس ها شوید. جلوی حملات زامبی ها را بگیرید و آنها را ریشه کن کنید. بازی اعتیادآور است و هیچ گاه تکراری نمی شود. مجموعه ای از ورد های جادویی در بازی وجود دارد که از کتاب ها گرفته شده است و می توانید در بخش منو به آنها دسترسی داشته باشید.

جمع بندی:

بازی به شما این امکان را می دهد که کارهای بیشتری از خرید و نگهداری یک سیستم برج انجام دهید. همانطور که بازیکنان برنده می شوند و برج های بیشتری می سازند، سیستم قلعه آنها بهبود می یابد. شما می توانید بازی جذاب برج دفاعی متحرک را از فراروید دریافت کنید.
Grow Turret - Clicker Defense
بازی Grow Turret - Clicker Defense توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *