خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Rooms&Exits: Escape Room Games مود اندروید

دانلود بازی Rooms&Exits: Escape Room Games مود اندروید

آپدیترایگان
Rooms&Exits: Escape Room Games
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Rooms&Exits: Escape Room GamesRooms&Exits: Escape Room GamesRooms&Exits: Escape Room GamesRooms&Exits: Escape Room Games

هم اکنون دانلود بازی جذاب Rooms & Exits در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Rooms & Exits یک بازی پازلی و فکری از می باشد. شما در بازی باید به فیونا، یک روزنامه‌نگار باهوش و نترس، در مأموریت جسورانه‌اش کمک کنید. ماموریت فیونا افشای یک توطئه جهانی و جلوگیری از عواقب فاجعه‌ بار است. کمک شما بسیار مهم است، بنابراین از منطق استفاده کنید و به او در حل تمام معماهای راه کمک کنید. باید از اتاقی که در آن گیر کرده، فرار کند و حقیقت آشکار شود. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی منحصر به فرد Rooms & Exits را با پازل های منحصر به فرد و چالش برانگیز است. از انواع بازی های فکری برای حل در اتاق های فرار شگفت زده می شوید. در این بازی فرار ماجراجویی، شما باید سرنخ‌هایی را پیدا کنید، آیتم‌ها را ترکیب کنید، کدها را بشکنید. شما می توانید در کافه ها، انبار ها ، فروشگاه لباس، گاراژ ها و… به دنبال سر نخ باشید. ممکن است برای حل کردن یک معمای پیچیده ابتدا وسایل را در تصویر پیدا کنید و تیکه ها را کنار یک دیگر قرار دهید و به جواب معما ها برسید.با جواب می توانید در ها را باز کنید و از اتاقی که در آن گرفتار هستید رهایی پیدا کنید.

شما به عنوان کاراکتر اصلی در بازی Rooms & Exits باید به فیونا که یک روزنامه نگار خیلی شجاع و نترس می باشد کمک کنید تا بتوانید از یک توطئه ی خیلی بزرگ و یک فاجعه ی بزرگ جلوگیری کنید. برای این کار لازم است در ماموریت های خطرناک به صورت جسورانه وارد عمل شوید. بازی های فرار پازل را حل کنید و 100 در را باز کنید. در بازی های رمز و راز اتاق فرار ماجراجویی شگفت انگیز وجود دارد.

جمع بندی:

اگر به بازی های سرگرم کننده و فکری با گرافیک بالا علاقه دارید! این بازی گزینه مناسبی برای شما می باشد. شما می توانید بازی جذاب اتاق ها و راه های خروج را از فراروید دریافت کنید.

 

Rooms&Exits: Escape Room Games
بازی Rooms&Exits: Escape Room Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *