خانه » بازی » تخته ای » دانلود بازی Ludo Club – Dice & Board Game مود اندروید

دانلود بازی Ludo Club – Dice & Board Game مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Ludo Club - Dice & Board Game
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 55% 55%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی سرگرم کننده Ludo Club در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Ludo Club – Fun Dice Game یکی از سری بازی های آنلاین و چند نفره می باشد که شما باید به عضویت یک باشگاه در بیایید و سپس با سایر بازیکنان به رقابت بپردازید در واقع اگر شما بتوانید به عنوان ستاره این باشگاه و یا بهترین بازیکن این باشگاه انتخاب شوید سطح بازی شما و رده شما نسبت به سایر بازیکنان ارتقا خواهد یافت، تا جایی که بتوانید به برترین بازیکن در این بازی و این باشگاه تبدیل شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما باید یاد بگیرید چه‌طور در بازی Ludo Club مهره‌های آبی، زرد ، سبز و قرمز را با استراتژی درست حرکت دهید و بازی را ببرید و قهرمان بشوید. با بازیکنان دیگر رقابت کنید و صدر جدول بهترین‌ها را از آن خود کنید. باشگاه منچ‌بازی بسیار جالب است و ساعت‌ها شما را سرگرم‌ می‌کند.
‏ ویژگی‌های بسیار جالبی در بازی وجود Ludo Club دارد. شما می‌توانید دوستان یا اعضای خانواده را از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل واتس‌اپ به بازی ‌دعوت کنید. فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند، با اینترنت نه چندان پرسرعت هم به خوبی کار می‌کند. البته قابلیت بازی آفلاین هم با دسترسی محدود تر وجود دارد. از دیگر امکانات بازی فضای گپ با بازیکنان دیگر است. بدون نیاز به پرداخت‌های درون‌ بازی Ludo Club به راحتی می‌توانید پاداش‌ها و سکه‌های روزانه را جمع‌آوری کنید و از بازی لذت ببرید.

جمع بندی:

یکی از ویژگی های خیلی خوب بازی مذکور این است که شما می توانید با استفاده از Bonus Daily و Lucky Dice تمامی سکه های رایگان را جمع آوری کنید و سطح بازی خود را ارتقا دهید. اگر شماهم به8 این سبک از بازی علاقه دارید! بازی باشگاه منچ را از فراروید دریافت کنید.

Ludo Club - Dice & Board Game
بازی Ludo Club - Dice & Board Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *