خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Dark Riddle 2 – Story mode مود اندروید

دانلود بازی Dark Riddle 2 – Story mode مود اندروید

آپدیترایگان
Dark Riddle 2 - Story mode
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Dark Riddle 2 - Story modeDark Riddle 2 - Story modeDark Riddle 2 - Story modeDark Riddle 2 - Story mode

هم اکنون دانلود بازی معمایی Dark Riddle 2 – Story mode در فراروید!

موضوع بازی:

Dark Riddle 2 – Story mode یک بازی معمایی جذاب از استودیوی اوکراینی PAGA GROUP می باشد. شما در نقش نوجوانی کنجکاو تصمیم می گیرید تا اسرار مخفی و مرموز همسایه خود را برملا کنید. همسایه شما که مردی بداخلاق است در حال انجام کارهایی ماورایی و عجیب است. او دستگاه هایی مخصوص برای برقراری ارتباط با بیگانگان و آدم فضایی ها دارد. شما در نقش شخصیت اصلی بازی به طور مخفیانه وارد خانه بزرگ همسایه تان می شوید و قصد دارید تا این اتفاقات عجیب را بررسی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Dark Riddle 2 – Story mode معمای تاریک به شما اجازه نفوذ به خانه همسایه و کشف ناهنجاری هایی را می دهد که ظاهر می شوند. صاحب خانه و سیستم امنیتی آن چیزی است که شما را با چالش های زیادی مواجه می کند. اما باید مراقب باشید چرا که همسایه متوجه حضور شما شده و برای پیدا کردن شما در اطراف خانه راه می رود. شما باید با حل کردن معماهای مختلف و پازل های متنوع که مکانیزم های خاصی دارند سعی کنید راز مخفی این خانه را کشف کنید.

‏بازی Dark Riddle 2 – Story mode رایگان است. برخی از آیتم ها و توانایی ها را نیز می توان با پول واقعی خریداری کرد. می‌تواند ماجراجویی شما در شهری غیرمعمول آغاز می شود که در آن می توانید آیتم های مفید و منحصر به فرد زیادی پیدا کنید. شما با یک افسر پلیس و یک فروشنده وسایل بیگانه آشنا می شوید و در طول بازی با موجودات غیرعادی آشنا می شوید. هر یک از آیتم ها و شخصیت ها داستان بسیار جذابی را خلق می کنند.

جمع بندی:

اگر به دنبال بازی ماجراجویی و معمایی هستید! این بازی گزینه مناسبی برایتان می باشد. شما می توانید بازی جذاب معمای تاریک 2 را از فراروید دریافت کنید.

 

 

Dark Riddle 2 - Story mode
بازی Dark Riddle 2 - Story mode توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *