خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Dark Riddle مود اندروید

دانلود بازی Dark Riddle مود اندروید

آپدیترایگان
Dark Riddle
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Dark RiddleDark RiddleDark RiddleDark Riddle

دانلود بازی اکشن Dark Riddle برای اندروید

Dark Riddle _معمای تاریک! یک بازی جالب در ژانر و دسته بازی های ماجراجویی است که از استودیوی اوکراینی PAGA GROUP برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی معمای تاریک به شما اجازه نفوذ به خانه همسایه و کشف ناهنجاری هایی را می دهد که ظاهر می شوند. بازیکنان از منظر اول شخص شخصیت را کنترل می کنند و هیجانی را که این بازی به ارمغان می آورد احساس می کنند. شما همه چیز را مخفیانه انجام خواهید داد. صاحب خانه و سیستم امنیتی آن چیزی است که شما را با چالش های زیادی مواجه می کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در بازی معمای تاریک شما در نقش نوجوانی کنجکاو تصمیم می گیرید تا اسرار مخفی و مرموز همسایه خود را برملا کنید. اینطور که به نظر می رسد، همسایه شما که مردی بداخلاق است در حال انجام کارهایی ماورایی و عجیب است. او دستگاه هایی مخصوص برای برقراری ارتباط با بیگانگان و آدم فضایی ها دارد. شما در نقش شخصیت اصلی بازی Dark Riddle به طور مخفیانه وارد خانه بزرگ همسایه تان می شوید و قصد دارید تا این اتفاقات عجیب را بررسی کنید. اما باید مراقب باشید چرا که همسایه متوجه حضور شما شده و برای پیدا کردن شما در اطراف خانه راه می رود. شما باید با حل کردن معماهای مختلف و پازل های متنوع که مکانیزم های خاصی دارند سعی کنید راز مخفی این خانه را کشف کنید.

 یک بازی ماجراجویی اول شخص با محیطی تعاملی و جستجو بسیار جالب است. شما باید معما ها را حل کنید و رازهای همسایه مشکوکی که روبروی خانه شما زندگی می کند را کشف کنید. باید بسیار حرفه ای عمل کنید. اگر این سبک از بازی ها را دوست دارید! اکنون می توانید بازی معمای تاریک را از فراروید دانلود کنید.
Dark Riddle
بازی Dark Riddle توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *