خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Traffic Jam Cars Puzzle Match3 مود اندروید

دانلود بازی Traffic Jam Cars Puzzle Match3 مود اندروید

آپدیترایگان
Traffic Jam Cars Puzzle Match3
  • آپدیت
  • نسخه 1.5.41
  • اندروید 8.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Traffic Jam Cars Puzzle Match3 در فراروید!

موضوع بازی:

Traffic Jam Cars Puzzle Match3 یک بازی ساده اما دوست داشتنی و بسیار جذاب است. این بازی از استودیوی سنگاپوری Gametamin PTE. LTD می باشد. بازی با ایده ای خلاقانه و سرگرم کننده است. همچنین در سبک بازی های تفننی در قالب یک عنوان پازلی و جورچین عرضه شده است. شما در این بازی اهداف متنوعی دارید که برای رسیدن به آن ها باید پازل هایی جورچین مانند را حل کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

مکانیزم اصلی بازی Traffic Jam Cars Puzzle Match3 مثل تمام دیگر بازی های مشابه در همین سبک از نوع بازی های Match-3 یا جورچین 3 تایی است. یک بازی جذاب و سرگرم کننده که به شما این امکان را میدهد تا به حل کردن پازل های فوق العاده بپردازید و با کسب امتیاز بیشتر دستاوردهای متنوعی بدست آورید. در اصل شما در نقش یک پلیس وظیفه شناس هستید. هدف شما این است که، میزان ترافیک موجود را کاهش دهید و در این زمینه باید تلاش های زیادی را در حل پازل های بازی به خرج دهید تا در نهایت به هدف خود برسید.

از ویژگی های بازی Traffic Jam Cars Puzzle Match3 عبارت است از: حضور در مراحل سرگرم کننده به صورت Match 3، طراحی زیبا و زرق و برقدار بازی در تمامی مراحل، حضور در چالش های مختلف برای سرگرمی بیشتر، گیم پلی روان و سرگرم کننده برای ساعات طولانی، اشنا شدن با شخصیت های مختلف در طول مراحل، سازگار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی و….

جمع بندی:

بازی خانوادگی چالش برانگیز و سرگرم کننده مسابقه 3 را با پازل منحصر به فرد شگفت انگیز در حین حرکت کاوش کنید. بازی match 3 غیرقابل توقف پخش معمای ماشین ترافیکی پر از حالت های بازی لذت بخش، چالش ها و وسایل نقلیه مانند تاکسی، قطار، اتومبیل و کامیون است. اگر شما هم به این دسته از بازی ها علاقه مند هستید بازی را می توانید از فراروید دریافت کنید.
Traffic Jam Cars Puzzle Match3
بازی Traffic Jam Cars Puzzle Match3 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *