خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Seekers Notes: Hidden Objects مود اندروید

دانلود بازی Seekers Notes: Hidden Objects مود اندروید

آپدیترایگان
Seekers Notes: Hidden Objects
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی فکری Seekers Notes در فراروید!

موضوع بازی:

Seekers Notes یک بازی جذاب و ماجراجویی و فکری از استودیوی My Tona می باشد. بازی پر رمز و راز و جذاب است که شما را با مکان های زیبا، شخصیت های کاریزماتیک و یک داستان اسرارآمیز آشنا می کند. این بازی در واقع یک گیم ماجراجویانه و مهیج است که شما باید اشیاء پنهان را پیدا کنید. با حل معماها و پازل های موجود دربازی قدرت هوش و ذکاوت خود را مورد آزمایش قرار دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Seekers Notes یک بازی ماجراجویی است که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. تصور کنید وقتی که از خواب بیدار می شوید خود را در مکان نا آشنا می بینید. این مکان نفرین شده می باشد و شما باید برای نجات جان شهروندان تلاش کنید و پازل را حل کنید. در بازی Seekers Notes وارد جهانی متفاوت و شگفت انگیز سرشار از شیء های پنهان شوید و بازی دارای مراحلی متنوع و چالش برانگیز می باشد که باید آنها را یکی پس از دیگری حل و پشت سر بگذارید. یادداشت سالک شما باید بیش از 1000 ماموریت جذاب و هیجان انگیز با بیش از 137 مجموعه منحصر به فرد را پشت سر بگذارید. تمامی شهروندان را نجات داده و هیولای خطرناک را شکست دهید.

به طور کلی این بازی به دلیل گرافیک فوق العاده در کنار موسیقی جذاب و گیم پلی منحصر به فرد توانسته در مدت زمانی کوتاه طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده و در نتیجه امتیاز بالایی را کسب کند.

جمع بندی:

بازی دارای گرافیکی زیبا و جذابی می باشد که بر زیبایی بازی افزوده است. بازی همچنین دارای 1000 ماموریت جذاب و چالش برانگیز برای انجام، می باشد که شما را میتواند ساعت ها سرگرم کند. اگر شما هم به این دسته از بازی های فکری و پازلی علاقه مند هستید! بازی یادداشت های جستجوگران را می توانید از فراروید دریافت کنید.
Seekers Notes: Hidden Objects
بازی Seekers Notes: Hidden Objects توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *