خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Candy Manor – Home Design مود اندروید

دانلود بازی Candy Manor – Home Design مود اندروید

آپدیترایگان
Candy Manor - Home Design
  • آپدیت
  • نسخه 87
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 28
  • نظر: 0
محبوبیت 92% 92%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی Candy Manor Home Design در فراروید!

موضوع بازی:

 Candy Manor Home Design یک بازی تفننی بسیار جذاب و  خوش ساخت از استودیو بازی سازی Juicy Candy Studio برای دستگاه های اندروید می باشد. شما باید به ماری کمک کنید تا بتواند امارت بزرگ شکلات و آب نبات را بازسازی کند و طراحی داخلی آن را تغییر دهد. در اول بازی با ورود به بازی نام خودتان را تعیین می کنید و با راهنمای تان یعنی “شالیز” آشنا می شوید. شما در نقش طراح دکوراسیون هستید و باید به خانم جوانی که از شما درخواست دارد بهش کمک کنید تا خانه اش را به بهترین شکل ممکن زیبا کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

سطوح بازی Candy Manor Home Design را کامل کنید و مناطق مختلف خانه را تزئین کنید تا در دکوراسیون منزل و طراحی داخلی استاد شوید. رازهای پنهان در داستان بازی را کشف کنید، مری یک طراح است او برای شرکت در جشنواره آب نبات به زادگاهش بازگشت، اما چیزی راضی کننده نیست. او واقعاً می خواهد ظریف جشنواره آب نبات را بازسازی کند. خانه قدیمی نه تنها پر از خاطرات شیرین است بلکه رازهای ناشناخته ای را نیز در خود پنهان می کند.
در بازی Candy Manor Home Design شما را انجام ماموریت ها میتوانید امتیاز دریافت کنید و آیکون های بازی را باز کنید. گاهی پیش میاد که شما برای خرید اجناس به امتیازات بیشتری نیاز دارید و آنجا است که شما باید بیشتر پازل ها را حل کنید تا به امتیاز مورد نیاز خود برسید.

جمع بندی:

اگر به بازی های علاقمند هستید و دوست دارید به امارت خود رسیدگی کنید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید  بازی امارت بزرگ شکلات و آب نبات را از فراروید دریافت کنید.

Candy Manor - Home Design
بازی Candy Manor - Home Design توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *