خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Brutal Age: Horde Invasion مود اندروید

دانلود بازی Brutal Age: Horde Invasion مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Brutal Age: Horde Invasion
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Brutal Age: Horde InvasionBrutal Age: Horde InvasionBrutal Age: Horde InvasionBrutal Age: Horde Invasion

هم اکنون دانلود بازی جنگی Brutal Age در فراروید!

موضوع بازی:

Brutal Age یک بازی بسیا جذاب و دوس داشتنی در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی tap4fun برای اندرویدی ها می باشد. در این بازی شما فرمانده یک قبیله هستید. شما باید قبیله خود را با شهرها و قلعه ها و پایگاه ها بر روی نقشه بسازید. خطوط مرزی خود را در مقابل رقبای جهانی قرار دهید. جنگجویان خود را برای یک شکار بزرگ و نبردهای PVE و PVP آماده کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

با دوستان خود متحد شوید و به مبارزه با دشمنان بپردازید. بازی Brutal Age یک بازی استراتژیک درخشان و دوستانه است که در آن بازیکنان رشد می کنند و امپراتوری های خود را گسترش می دهند و با قبایل دیگر می جنگند. داستان و بازی عظیم و متنوع است و به شما این امکان را می دهد که هر قبیله ای را که دوست دارید انتخاب کنید و سفر ابدی خود را  آغاز کنید.

یک نیروی جنگی از حداقل پانزده یا بیشتر قبیله بربر متفاوت ایجاد کنید. در شکار حیوانات منقرض مانند ماموت ها، گربه های شمشیری، ترانت ها و سایر گونه های منقرض شده شرکت کنید. شما می توانید از طریق تحقیق، واحدهای بیشتری را استخدام کنید و در زمان جنگ در سراسر جهان، پیشرفت بیشتری در توان ارتش کسب کنید.

از ویژگی های بازی Brutal Age عبارت است: قلمرو خودتو بساز و گسترش بده و زمین های رقبا رو بسوزان. نقشه رو به راحتی زوم کن و تمام جزئیات رو روی نقشه ببین. قبیلت رو انتخاب کن و در جنگ ها با بازیکنان جهانی بجنگ. بیش از 15 نوع نیروی قبیله ای منحصر به فرد با ویژگیهای خاص تربیت کن.

جمع بندی:

قلمرو خود را توسعه و گسترش دهید. سپس قلمرو دشمن خود را ریشه کن کنید و شگفتی را بدست آورید تا جایگاه خود را به عنوان قدرتمندترین رهبر قبیله در کل سیاره محکم کنید. اگر شماهم به این سبک از بازی های فرماندهی و جنگی علاقه دارید بازی عصر گنده بک ها را از فراروید دریافت کنید.

 

Brutal Age: Horde Invasion
بازی Brutal Age: Horde Invasion توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *