خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Mergedom: Home Design مود اندروید

دانلود بازی Mergedom: Home Design مود اندروید

آپدیترایگان
Mergedom: Home Design
  • آپدیت
  • نسخه 2.5
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 13
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی Mergedom: Home Design در فراروید!

موضوع بازی:

Mergedom: Home Design یک بازی پازلی و فکری بسیار سرگرم کننده از استودیو بازی سازی Bigger Games  می باشد. در این بازی، شما یک دیزاینر و به اصطلاح طراح دکوراسیون داخلی خانه هستید. وظیفه تان این است که پروژه های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی مشتریان تان را به عهده بگیرید. باید سعی کنید با انجام این پروژه ها به نحو احسن، معروف شوید. باید بتوانید پروژه های بیشتری را به عهده بگیرید و به یک دیزاینر شناخته شده و معروف در دنیا تبدیل شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در هر مرحله از بازی Mergedom: Home Design ، مشتریان به شما پروژه های مختلفی می دهند و از شما درخواست هایی دارند. شما هم باید با انجام پازل های ادغام درخواست های آنها را انجام دهید تا بتوانید به مراحل بعدی بروید. مانند، تعویض کفپوش اتاق، تعویض مبلمان، زیباسازی حیاط خلوت خانه، زیباسازی اتاق خواب، و… برخی از درخواست های مشتریان هستند. مشتریان تان از شما می خواهند که آنها را انجام دهید. پازل های ادغام هم بسیار آسان هستند و شما به راحتی می توانید با چند سوآیپ کردن ساده آنها را حل کنید.

از میان طرح های منحصر به فرد انتخاب کنید، ایده های خلاقانه ای برای خانه خود ایجاد کنید و کنترل کاملی بر روند دکوراسیون داشته باشید. خانه خود را تعمیر، بازسازی، تزئین و طراحی کنید تا شکوهمندتر شوید. جذابیت ویژه بازی Mergedom: Home Design این است که معماهای چالش برانگیز را با هم ترکیب می کند. شما باید ماموریت هایی را انجام دهید تا قفل مبلمان بیشتری را باز کنید تا طراحی خانه شما آسان شود. با مشتریان خود ملاقات کنید، سفارشات آنها را تحویل دهید و با ادغام ابزارهای جدید را کشف کنید! با یک سالن شروع کنید و یک خانه زیبا از ابتدا بسازید یا در حین انجام این بازی ادغام یک خانه را تغییر دهید.

جمع بندی:

اگر شماهم به بازی های پازلی و فکری مخصوصا طراحی دکوراسیون علاقه مند هستید! بازی طراحی خانه را از فراروید دریافت کنید.

Mergedom: Home Design
بازی Mergedom: Home Design توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *