خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Rope Rescue! – Unique Puzzle مود اندروید

دانلود بازی Rope Rescue! – Unique Puzzle مود اندروید

آپدیترایگان
Rope Rescue! - Unique Puzzle
  • آپدیت
  • نسخه 2.12
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Rope Rescue! - Unique PuzzleRope Rescue! - Unique PuzzleRope Rescue! - Unique PuzzleRope Rescue! - Unique Puzzle

هم اکنون دانلود بازی فکری Rope Rescue! – Unique Puzzle در فراروید!

در ادامه…

Rope Rescue – Unique Puzzle یک بازی در ژانر پازل و فکری است که شما را به چالش می کشید. این بازی از استودیوی بازیسازی می باشد. در هر مرحله از بازی تعدادی آدمک در یک مکان گیر افتاده اند و شما باید بتوانید به آنها کمک کنید. با طناب نجات از آن مکان خارج شوند. ممکن است فکر کنید این کار ساده و راحت است و به هیچ عنوان برای شما چالش برانگیز نیست. باید بگوییم متاسفانه سخت در اشتباهید و پس از مدتی پیشرفت در بازی با مراحلی آنقدر پیچیده رو به رو می شوید که ممکن است ساعت ها فقط در یک مرحله بمانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Rope Rescue – Unique Puzzle یک بازی سرگرم کننده است که در آن باید با استفاده از هوش و خلاقیت خود یک سری از آدم هایی که در اتاقک ها افتاده اند را نجات دهید. در ابتدا فقط باید آدمک ها را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید و این کار بسیار ساده است. اما در ادامه موانعی پیش روی شما قرار می گیرند که نمی گذارند همه آدمک ها سالم به مقصد برسند.  این اتاقک با استفاده از طناب های مختلف در فضا معلق هستند که با کمی تفکر و هوش می توانید آنها را جابجا کنید و در مرحله درست قرار دهید. شما در بازی می توانید مهارت های فکری و منطقه خود را به چالش بکشید. در بازی Rope Rescue – Unique Puzzle ساده خلاقانه میتوانید سرگرم یکسری مراحل فکری شوید و برای نجات آدمک هایی که روی اتاقک هستند تلاش کنید.

جمع بندی:

اتاقک به وسیله طناب یا ریسمان معلق است و در قسمتهایی از صفحه اره ها و تیغه ها هستند. در صورت عدم تمرکز و پیدا کردن یک راه حل منطقی ممکن است اتاقک ها با اره ها برخورد کرده و تعداد زیادی از آدمها از آدمها را از دست بدهید. پس باید بسیار مراقب باشید تا اشتباه نکنید. اگر شماهم از علاقه مندان این سبک از بازی ها هستید! شما می توانید بازی نجات با طناب را از فراروید دریافت کنید.

 

Rope Rescue! - Unique Puzzle
بازی Rope Rescue! - Unique Puzzle توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *