خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Camp Defense مود اندروید

دانلود بازی Camp Defense مود اندروید

آپدیترایگان
Camp Defense
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

Camp DefenseCamp DefenseCamp DefenseCamp Defense

هم اکنون دانلود بازی جذاب Camp Defense در فراروید!

موضوع بازی:

Camp Defense دفاع از پایگاه یک بازی ساده و فانتزی اما سرگرم کننده از  هیجان انگیز از استودیوی روسی stereo7 games است. شما در نقش گروهی از بازماندگان در دنیایی پسا آینده ای که توسط زامبی ها از بین رفته هستید. شما به عنوان آخرین بازماندگان از بشریت، اقدام به ساخت کمپ های مختلف می کنید و برای بقاء باید با تمام وجود از این پایگاه ها محافظت کنید. هدف شما زنده ماندن در بازی است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی جذاب اندرویدی Camp Defense ، حال و هوایی  از دنیای مردگان متحرک را دارد. شخصیت‌ها و خصوصیات رفتاری آن‌ها از شخصیت‌های این سریال محبوب و دوست‌داشتنی هستند و شما می‌توانید با ایفای نقش در دنیای این بازی، برای دفاع از کمپ خود در دنیایی آخرالزمانی تلاش کنید. .در این بازی ماموریت های شما به یک پایگاه تنها نیست و شما باید در مراحل مختلف به نقاط گوناگون بروید و از کمپ ها و پایگاه های دیگر هم محافظت کنید. شما میتوانید از نیروهای گوناگون که هر کدام قابلیت های خاصی دارند را استفاده کنید برای مقابله با زامبی ها از آن ها استفاده کنید. در هر مرحله این بازی شما از یک منطقه خاص محافظت می کنید. با آغاز بازی Camp Defense زامبی ها از چند طرف به طرف شما می آیند.

این بازی ده‌ها موقعیت مختلف را بر روی نقشه طراحی و آماده کرده تا شما بتوانید در پمپ بنزین، ایستگاه اتوبوس، رستوران و سایر نقاط درون و بیرون شهر با زامبی‌ها وارد درگیری شوید و برای نجات کمپ با آن‌ها مبارزه کنید. تیم شما کسانی هستند که از آخرالزمان جان سالم به در بردند! هدف شما این است که از اردوگاه خود در برابر انبوهی از زامبی ها محافظت کنید. در یک دنیای پسا آخرالزمانی با زامبی ها در پمپ بنزین ها، مغازه ها، رستوران ها مبارزه کنید.

جمع بندی:

در یک دنیای پسا آخرالزمانی با زامبی ها در پمپ بنزین ها، مغازه ها، رستوران ها مبارزه کنید. اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی هستید! میتوانید بازی دفاع از پایگاه را از فراروید دریافت کنید.

Camp Defense
بازی Camp Defense توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *