خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Merge Manor : Sunny House مود اندروید

دانلود بازی Merge Manor : Sunny House مود اندروید

آپدیترایگان
Merge Manor : Sunny House
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.75
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 10
  • نظر: 1
محبوبیت 60% 60%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی Merge Manor : Sunny House در فراروید!

موضوع بازی:

Sunny House یک بازی پازلی و ادغام کننده جذاب از استودیو بازی سازی CookApps می باشد. به سانی کمک کنید تا باغ مادربزرگش را به شکوه سابق خود بازسازی کند. در حل پازل ها برای به دست اوردن ابزار به او کمک کنبد. وقتی سانی با گروهی از شخصیت‌های رنگارنگ تعامل می‌کند، به یک داستان عاشقانه عاشقانه پر از پیچ و خم‌ها بپردازید. گل‌ها را مطابقت دهید و ادغام کنید و بازسازی باغ خود را شروع کنید. با تقویت‌کننده‌های مضمون بازی کنید و مناطق عمارت را با ده‌ها گزینه سفارشی‌سازی بازسازی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

یک اتفاق مرموز در خانه خانواده سانی رخ داده است. راز پنهان خانواده را کشف کنید و عمارت را بازسازی کنید. داستان بازی در مورد دختر جوانی به نام “سانی” است که به عمارت مادربزرگش آمده و قصد دارد به او کمک کند تا باغچه عمارتش را نو کند و آن را به زیبایی و شکوه اولش برگرداند. شما باید پازل ها را حل کنید و چالش ها را پشت سر بگذارید تا بتوانید به سانی کمک کنید. با حل پازل ها ابزار مورد نیاز ساخت باغچه را به دست بیاورد. بازی Merge Manor Sunny House شما را با مکانیسم های بازی و روش بازی با آموزش های کوتاه آشنا می کند. تمرکز اصلی بازی بر حل معماها است. قطعاً می توانید معماهای این بازی را به راحتی حل کنید. شما باید سعی کنید اقلام مختلفی مانند بیل ، اره ، دستکش کار ، انبردست ، گلدان ، آجر ، سطل و موارد دیگر را بردارید. بنابراین می توانید از آنها برای مراقبت از باغ استفاده کنید.

جمع بندی:

یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده و یک خط داستانی زیبا و جذاب، تجربه منحصر به فردی را برای گیمر ها به وجود بیاورد. شما می توانید بازی خانه سانی را از فراروید دریافت کنید.

 

Merge Manor : Sunny House
بازی Merge Manor : Sunny House توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات