خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی CASE: Animatronics Horror game مود اندروید

دانلود بازی CASE: Animatronics Horror game مود اندروید

آپدیترایگان
CASE: Animatronics Horror game
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

ظهم اکنون دانلود بازی ترسناک CASE: Animatronics Horror game در فراروید!

موضوع بازی:

Animatronics Horror game یک بازی ترسناک و دلهره اور از استودیوی Azur Interactive Games Limited می باشد. بازی به این صورت است که، شما در نقش یک افسرکارگاه پلیس در اداره هستید. شما نا گهان متوجه می شوید که درب اداره بسته می شود. این کار یک هکر حرفه ای است. این هکر ربات های پلیس را برای مقابله با افرارد شرور هستند را، در اختیار خود در اورده. شما باید از دست ربات ها فرار کنید تا بتوانید زنده بمانید. در هر کجای اداره قای شوید و خودتان را پنهان کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Animatronics Horror game یک بازی واقعا ترسناک، و چالش برانگیز اول شخص است. کنترل ساختمان پلیس در دستان یک هکر ناشناس است. همه ی خروجی ها قفل شده یک کارآگاه پر کار که به طور خستگی ناپذیر تحقیقات را در اواخر شب انجام می دهد. از یک ربات بدی که شما را تعقیب می کند مخفی شوید. در شرایطی که برق و سیستم های امنیتی قطع شده اند برای پیدا کردن راه خود در تاریکی از یک چراغ قوه استفاده کنید. همچنین می توانید در بازی Animatronics Horror game برای تماشای وضعیت اتاق های مختلف از تبلت استفاده کنید. این هکر مقاصد شیطانی دارد و میخواهد شما را از بین ببرد. تمام خروجی ها  قفل برق هم نیست. صدای پای یک عروسک می آید، آن هم عروسکی که از آهن است.

‏ سعی کنید در کمد و در زیر میز پنهان شوید تا animatronics شمارا نبیند. حرکت کنید تا شما را نبیند. حتی اگر شما یکیاز آن ها را ببینید فقط می توانید فرار کنید. سعی کنید معما را حل کنید. علت این ما جرا را بفهمید. فقط یک حرکت اشتباه، می توانید شما را بکشد.

جمع بندی:

اگر شماهم به دنبال بازی های ترسناک و هیجان انگیز هستید! بازی عروسک‌قاتل‌ را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.
CASE: Animatronics Horror game
بازی CASE: Animatronics Horror game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *