خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Who Muted Uncle Marcus? مود اندروید

دانلود بازی Who Muted Uncle Marcus? مود اندروید

آپدیترایگان
Who Muted Uncle Marcus?
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب و معمایی Who Muted Uncle Marcus? در فراروید!

موضوع بازی:

Who Muted Uncle Marcus? یک بازی تعاملی در سبک FMV است که از استودیوی Wales Interactive می باشد. بازی‌های FMV در حقیقت یک فیلم هستند. بازی به این صورت است که، شما یک تماس تصویری از Marcus دریافت میکنید. او می گوید که در یک مهمانی خانوادگی، یکی از اعضای خانواده او را مسموم کرده و درحال مرگ است. او نمی داند که چه سمی وارد بدنشه و کمتر از یک ساعت وقت دارد تا نجات پیدا کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Who Muted Uncle Marcus? شما را در نقش یک دختر بریتانیایی جوان به نام «ابی» (Abby) قرار می‌دهد. شما دانشجوی رشته‌ی حقوق هستید. در اول بازی، شما یک تماس ویدئویی از طرف دایی «مارکوس» (Marcus) دریافت می‌کنید. او به شما اطلاع می دهد که مسموم شده و در حال مرگ است. تا متوجه نشوند که چه سمی وارد بدن دایی مارکوس شده، نمی‌توانند آن را درمان کنند. فقط هم کمتر از یک ساعت زمان دارند تا او را از مرگ حتمی نجات دهند.

حال در همین روز، تولد مادر ابی است و تمام فامیل‌های نزدیک قرار است در یک تماس تصویری گروهی، تولد او را جشن بگیرند. تمام کسانی که در این تماس تصویری حاضر هستند، در آن مهمانی هم بودند. ابی تنها کسی است که عمو مارکوس می‌تواند به او اعتماد کند. به همین دلیل ابی را جریان قرار داده است. اما از آن‌جایی که ابی در آن مهمانی نبود، هیچ اطلاعی از اتفاقات آن شب ندارد. بنابراین در تماس تصویری امروز، باید تا جایی که می‌تواند اطلاعاتی از اتفاقات آن شب به دست آورد. باید مانند یک کارگاه در بازی Who Muted Uncle Marcus? عمل کند.

جمع بندی:

به هر حال. شما در تماس تصویری حاضر می‌شوید و روند بازی آغاز می‌شود. کل مدت زمان بازی، در صفحه‌ی کامپیوتر ابی و در جریان تماس تصویری تولد مادر ابی سپری می‌شود. اگر شماهم این سبک از بازی های ماجراجویی را دوست دارید! بازی چه کسی عمو مارکوس را سربه‌نیست کرد؟ را از فراروید دریافت کنید.

Who Muted Uncle Marcus?
بازی Who Muted Uncle Marcus? توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *