خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی What Magic Is This TD مود اندروید

دانلود بازی What Magic Is This TD مود اندروید

آپدیترایگان
What Magic Is This TD
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

What Magic Is This TDWhat Magic Is This TDWhat Magic Is This TDWhat Magic Is This TD

هم اکنون دانلود بازی استراتژیکی What Magic Is This TD در فراروید!

موضوع بازی:

What Magic Is This TD در سبک بازی های استراتژیکی و برج دفاعی از دسته عناوین تفننی و کژوآل است که در قالب یک بازی رایگان است. این بازی از استودیوی Yalrix می باشد. شما باید قدرت های جادویی را با هم ترکیب کنید تا انبوهی از دشمنان را نابود کنید. ترکیب ها را ایجاد کنید و با انتخاب یک استراتژی مناسب تبدیل به استاد سحر و جادو شوید. پس شما باید از یک برج دفاعی متفاوت دفاع کنید. با انجام حملات بی رحمانه و ترکیب هشت قدرت و ترکیبات بسیار دیگر زنده بمانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما به عنوان نیروهای صلح و قهرمانانی هستید که برای محافظت از قلمرو یک سرزمین بزرگ اما حیاتی و استراتژیک در What Magic Is This TD مأمورید. وظیفه شما مقابله با نیروهای دشمنانی است که قصد نفوذ به قلعه شما را دارند. اگر آن ها بتوانند از شما عبور کنند و به قلعه وارد شوند شما بازنده می شوید. با باخت شما در بازی فرماندهی شما به دست دشمن خواهد افتاد. شما سربازان معمولی نیستید بلکه ساحره و جادوگر های حرفه ای برای نجات جان مردم هستید.

هر جادوگر دارای در بازی What Magic Is This TD شش مهارت است که می توان آنها را تا پنج بار ارتقا داد. نکته: به آخرین سطح ارتقا توجه کنید.شما باید با هیولاهای مختلف مبارزه کنید. آنها سعی می کنند به قلعه شما برسند و شوالیه های شما را بیرون بیاورند. برخی از آنها مهارت های خاصی دارند. به خصوص کارفرمایان خطرناک هستند – جنگ با آنها چندان آسان نخواهد بود. به یک سفر هیجان انگیز به دنیای جادو می روید. شما باید نه تنها با دشمنان قدیمی، بلکه با هیولاهایی که با ان ها هستند نیز باید مبارزه کنید.

جمع بندی:

یک بازی جذاب و جادوگری با تم داستانی در دنیایی خیالی و فانتزی با قهرمانانی جادویی حکایت می شود. اگر شماهم به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید! شما می توانید بازی قهرمانان جادویی را از فراروید دریافت کنید.

 

What Magic Is This TD
بازی What Magic Is This TD توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *