خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari مود اندروید

دانلود بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari مود اندروید

آپدیترایگان
Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari
  • آپدیت
  • نسخه 3.4.0
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی مدیریتی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari در فراروید!

موضوع بازی:

Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari یک بازی سرگرم کننده مدیریتی، از  استودیوی Yodo1 Games برای اندرویدی ها می باشد. در بازی شما باید حیوانات مختلفی مثل گاو، شیر، ببر، خرس و… را رام کنید. شما یک شلاق و یک کلاه کابوی بزرگ را دارید. در هنگام رام کردن حیوانات باید محکم به پشت او بچسبید و به موانع برخورد نکنید و یا از انها جا خالی دهید تا امتیاز کسب کنید. بعد از اینکه حیوانات را رام کردید باید آنها را به باغ وحش هدایت کنید و هر کدام از آنها را در قفس مخصوص به خود قرار دهید. با گسترش باغ وحش خود و مدیریت ان در هنگام بازدید پاداش به دست می اورید. امتیاز بخ دست اورده بازی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

همانطور که گفتیم شما در نقش گاو چران مدیریت باغ وحش و اهلی کردن حیوانات را بر عهده دارید. گیم‎ پلی بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari را دو بخش تشکیل می‎دهد. در بخش نخست که شباهت زیادی به بازی‎های رانر دارد، شخصیت اصلی داستان باید با پریدن روی حیوانات گوناگون آن‎ها رام کند. حیوانات جدید با کلمه قرمز رنگ New مشخص می‎شوند و برای اهلی کردن آن‎ها باید تا زمانی نوار یک قلب صورتی رنگ پر نشده است، او را تحت کنترل بگیرید. دومین نکته بازی  استانه عصبانیت حیوانات است. اگر سوار هر کدام از آن‎ها به مدت طولانی باشید، عصبانی می‎شوند و دیگر نمی‎توانید به راحتی آن‎ها را کنترل کنید.

جمع بندی:

‌ به دو روش می‎توانید درآمد خود در بازی را بیشتر کنید یکی ارتقاء قفس هر حیوان و دیگری پیدا کردن گونه‎های جدید است. طراحان بازی از نظر گرافیک سنگ تمام گذاشتند. شما می توانید بازی جذاب مدیریت باغ وحش را از فراروید دریافت کنید.

Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari
بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *