خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Crush the Castle Legacy مود اندروید

دانلود بازی Crush the Castle Legacy مود اندروید

آپدیترایگان
Crush the Castle Legacy
  • آپدیت
  • نسخه 1.200.138
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی تفننی Crush the Castle Legacy در فراروید!

موضوع بازی:

Crush the Castle Legacy یک بازی مهیج و جالب در سبک بازی های تفننی از استودیوی آمریکایی Armor Games برای سیستم عامل اندروید میباشد. بازی به جنگ های باستانی مربوط بوده و به نوبه خود خشونت سطح بالاتری هم دارد. شما باید به وسیله سنگ اندازها قلعه ها دشمن ها را نابود کنید. این بازی از سبک سری بازی ها Angry Birds تقلید کرده اند. در سری بازی های پرندگان خشمگین در هر مرحله شما می بایست با کمک یک تیر و کمان چوبی، پرندگان را به سمت کلونی های خوک ها پرتاب می کردید تا با برخورد شدید آن ها با دیوارهای کلونی اقدام به نابود کردن پایگاه دشمن می کردید. بازی در گوگل پلی نیز موجود است.

در ادامه…

همین روند در بازی Crush the Castle Legacy هم شبیه سازی کرده اند،اما به جای پرندگان شما باید سنگ های بزرگ پرتاب کنید و به جای تیر و کمان از منجنیق استفاده کنید. دشمنان شما هم سربازان عادی و معمولی هستند که در پایگاه ها و قلعه های نظامی خود که به نظر سست و قابل تخریب می رسند پناه گرفته اند. کار شما هدف گیری و پرتاب سنگ های عظیم به کمک منجنیق به سمت قلعه های دشمنان است. زاویه پرتاب، شدت پرتاب و محل برخورد در بازی Crush the Castle Legacy دقیقاً با مقدار آسیبی که به قلعه ها وارد می شود متناسب است. تخریب پذیری قلعه بسیار جالب و واقع گرایانه ای برای این قسمت است که،باعث می شود این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.

جمع بندی:

اگر شما هم به دسته بازی های شبیه ساز به بازی پرندگان خشمگین علاقه مند هستید! این بازی مناسب شما است. شما می توانید بازی جذاب و خوش ساخت تخریب قلعه را از فراروید دریافت کنید.

Crush the Castle Legacy
بازی Crush the Castle Legacy توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *