خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Ice Scream 7 Friends: Lis مود اندروید

دانلود بازی Ice Scream 7 Friends: Lis مود اندروید

آپدیترایگان
Ice Scream 7 Friends: Lis
  • رای: 64
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ترسناک Ice Scream 7 Friends: Lis در فراروید!

موضوع بازی:

Ice Scream 7 Friends: Lis یک بازی هیجان انگیز و ترسناک از استودیوی اسپانیایی Keplerians Horror Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی ادامه داستان قسمت های قبل در این سری از بازی در کنار شخصیت های اصلی بازی مایک و چارلی یک شخصیت دیگر به بازی اضافه می شود. این شخصیت کودکی است که توسط ROD شخصیت بد و منفی داستان ربوده و ان را به کارخانه معروف Ice Scream برده. گرافیک و گیم پلی مانند سری های قبل این بازی است برای بهتر متوجه شدن بازی و روش ان سری یک این بازی را از فراروید دریافت کنید. امتیاز به دست اورده در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز است.

 در ادامه…

Ice Scream 7 Friends: Lis یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده است. می توان آن را در دسته ها و ژانرهای مختلفی حساب کرد. سبک اصلی بازی های این مجموعه توسط سازندگان آن ها هیچوقت به طور یکسان مشخص نیست. اما به طور کل این سری از بازی ها عناوینی معمایی،ماجرایی هستند که تم و ماهیت آن ها ترسناک، آرکید و حتی اکشن می باشد. داستان قسمت های بازی یکسان است. در بازی ROD شخصیت منفی و بستنی فروشی است که کودکان را می رباید و به کارخانه Ice Scream میبرد.

از ویژگی های بازی Ice Scream 7 Friends: Lis عبارت است از:موسیقی متن که با موسیقی منحصر به فرد با ریتم حماسه و صداهایی که به طور انحصاری برای این بازی ضبط شده اند.خود را در دنیای Ice Scream غوطه ور کنید. مکان‌های جدید و قدیمی را کاوش کنید، اسرار دو بخش آزمایشگاه را کشف کنید. از مکان‌های شهر از بازی‌های قبلی دیدن کنید. با سرعت خود بازی کنید و با خیال راحت در حالت روح کاوش کنید.

جمع بندی:

 اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی های ترسناک و ماجراجویی هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی جیغ یخی7 را از فراروید دریافت کنید.

Ice Scream 7 Friends: Lis
بازی Ice Scream 7 Friends: Lis توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *