خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Dark City: Vienna مود اندروید

دانلود بازی Dark City: Vienna مود اندروید

آپدیترایگان
Dark City: Vienna
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماجراجویی Dark City: Vienna در فراروید!

موضوع بازی:

Dark City: Vienna از دسته بازی های پازلی و ماجراجویی است که، از استودیوی خلاق و معروف Friendly Fox Studio کشور قبرس می باشد. بازی در سبک ماجرایی اما با ماهیتی کاملاً معمایی و پازلی این بازی‌ها همگی داستان‌هایی ماجراجویانه، مهیج و اسرارآمیز دارند. به خاطر ترکیب شدن آنها با المان‌های معمایی و پازلی بسیار جذاب است. شما در نقش یک کارآگاه ویژه برای بررسی پرونده‌ای جنایی و ماورایی در قلب شهر وین که به شهر هنر معروف هست بازی می کنید و باید اسرار را کشف کنید. این بازی جذاب در گوگل پلی هم موجود است.

در ادامه…

یک مرد نقاب دار با حمله به سالن تئاتر شهر Dark City: Vienna باعث ایجاد وحشت در شهر شده است. بعد از اینکه شما به صحنه جرم می‌رسید متوجه می‌شوید که این حمله یک اتفاق معمولی نیست. ماجرا به یک جنایت بزرگ و وحشتناک مربوط است. هنگامی که فردی نقابدار به سالن تئاتری در شهر وین حمله می کند، شما برای بررسی موضوع به سرعت وارد عمل می شوید.

بعد از کمی تحقیقات می فهمید که، یک روح مرموز برای برقراری عدالت و تلافی کردن اشتباهات گذشتگان تصمیم دارد تا با مجازات مردم، عدالت را اجرا کند. مهم‌ترین مکان بازی همین تئاتر اپرای شهر است که خاطرات و رمز و رازهای بسیاری را در خود پنهان دارد. در بازی Dark City: Vienna شما باید این رازها را کشف کنید و ماجرای اسرارآمیز این اتفاقات را در شهر زیبای وین دنبال کنید.

جمع بندی:

حال شما در فرصت کمی که در اختیار دارید باید جان مردم شهر را از خطر نجات دهید. در این بازی بی نهایت جذاب و پرهیجان به ماجراجویی بپردازید، راز های پنهان در این حوادث اسرارآمیز و ترسناک را کشف کنید و از این بازی زیبا لذت ببرید. شما می توانید بازی جذاب شهر تاریک: وین را از فراروید دریافت کنید.

Dark City: Vienna
بازی Dark City: Vienna توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *