خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Scary Stranger 3D مود اندروید

دانلود بازی Scary Stranger 3D مود اندروید

آپدیترایگان
Scary Stranger 3D
  • رای: 4
  • نظر: 1
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماجراجویانه Scary Stranger 3D در فراروید!

موضوع بازی:

Scary Stranger 3D یک بازی جذاب و هیجانی همراه با وحشت که، از استودیوی پاکستانی Z & K Games می باشد . داستان این بازی از این قرار می باشد که شما در نقش یک مرد گوشه گیر و تنها در خانه ای بزرگ هستید ، همیشه در زندگی خود به دنبال ماجراجویی و جذابیت بودید. یکی از شغل های مورد علاقه شما در زمان کودکی معلمی بوده است و تازگی یک پیر مرد همسایه شما می شود که یک معلم بازنشسته است. او علاقه شما را برانگیخته خواهد کرد. حالا وقت آن است که شما یک ماجراجویی جالب و جذاب و مخفیانه را شروع کنید و به خانه ی این فرد بروید و سر از زندگی او در بیاورید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

باب همیشه وقتی با غریبه ها رو به رو می شود موذی می شود پیرمری به نزدیک خانه اش نقل مکان کرده است. هیچکس نام او و محل تولدش را نمی داند. تنها یک واقعیت در مورد او وجود دارد که او یک زمانی معلم بوده است. همه از او به جز باب می ترسند. او زندگی جداگانه ای دارد و با هر کسی معاشرت نمی کند. اکنون فرصتی عالی برای باب در Scary Stranger 3D است تا همسایه جدید را مسخره کند. زندگی برای باب کسل کننده شده است زیرا غرایز شیطانی او به دنبال سرگرمی هستند اما فعالیت های او دیگر برای مردم شهرش راز نیست. هدف جدید او یک غریبه ترسناک است و مطمئناً اتفاقات عجیبی در بابویل می افتد.

جمع بندی:

 اگر شما هم احساس بی حوصلگی می کنید و می خواهید کمی تفریح کنید! به باب بازیگوش در انجام کارها کمک کنید و برای غریبه مشکل ایجاد کنید. این بازی ترسناک و در عین حال سرگرم کننده است. شما می توانید بازی جذاب غریبه ترسناک را از فراروید دریافت کنید.

Scary Stranger 3D
بازی Scary Stranger 3D توسط سپر امنیتی تایید شده