خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Zombie Blast – Match 3 Puzzle مود اندروید

دانلود بازی Zombie Blast – Match 3 Puzzle مود اندروید

آپدیترایگان
Zombie Blast - Match 3 Puzzle
  • آپدیت
  • نسخه 3.1.5
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Zombie Blast – Match 3 Puzzle در فراروید!

موضوع بازی:

Zombie Blast – Match 3 Puzzle  یک بازی در ژانر پازل و فکری است که از استودیو بازی سازی SNG Games برای دستگاه های اندروید می باشد. این بازی شما را وارد یک دنیای اخرالزمانی ویران میکند و شما باید به تیمی از ابرقهرمانان فرمان دهید. ده ها قهرمان عالی با قدرت های خاص را جمع اوری کنید و در سرزمین های آلوده به اکتشاف بپردازید. همچنین سلاح و سایر آیتم های مفید را جمع آوری و یا غارت کنید. با زامبی ها مبارزه کنید و روسای قدرتمند را شکست دهید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 3.7 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در Zombie Blast – Match 3 Puzzle بازی شما باید دسته های زامبی را با یکدیگر جور کرده و حذف کنید. همچنین برای حذف باید به زامبی ها شکلیک کنید. این شیوه می تواند جدید و جالب باشد و شما را بسیار سرگرم کند. می توانید از پاورهای موجود در بازی نیز استفاده نمایید تا این کار را سریع تر انجام دهید. حتی می توانید زامبی ها را فریز کنید تا ساده تر آن ها را از بین ببرید.

گرافیک بازی  Zombie Blast – Match 3 Puzzle نیز کارتونی و جالب است که می تواند همراه با افکت های انیمیشنی بازی را جذاب تر و سرگم کننده تر نماید. حدود 50 مرحله بازی را پیش رو دارید. اما با توجه به المان های جدیدی که در هر مرحله به بازی اضافه می شود بازی حالتی سرگرم کننده دارد و کسل کننده نیز نمی باشد. اردوگاه بازماندگان را گسترش دهید و آن را یک پناهگاه آخرالزمانی تبدیل کنید و قهرمانان را به سمت پیروزی هدایت کنید. در محیط های مختلف حرکت کنید و با زامبی ها مبارزه کنید و بدین ترتیب به مراحل بعدی صعود کنید.

جمع بندی:

اگر شما هم به بازی زامبی طور علاقه مند هستید‍! این بازی گزینه مناسبی برای شماست. شما می توانید بازی قهرمان زامبی کش را از فراروید دانلود کنید.

Zombie Blast - Match 3 Puzzle
بازی Zombie Blast - Match 3 Puzzle توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *