خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی Idle Five Basketball tycoon مود اندروید

دانلود بازی Idle Five Basketball tycoon مود اندروید

آپدیترایگان
Idle Five Basketball tycoon
  • آپدیت
  • نسخه 1.26.2
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی مدیریتی ورزشی، Idle Five Basketball tycoon در فراروید!

موضوع بازی:

Idle Five Basketball tycoon یک بازی ورزشی جذاب از استودیو بازی سازی Gaminho می باشد. در این بازی باشگاه بسکتبال شخصی خود را ایجاد کنید. با ارزش ترین بازیکنان را به خدمت بگیرید. تیم رویایی خود را مدیریت کنید و بهترین سرمایه دار ورزشی بشوید. یک بازی منحصر به فرد، رایگان و آسان برای بازی است که متفاوت از سایر بازی های بسکتبال است. در این بازی می توانید هم مدیر بسکتبال و هم یک سرمایه دار تجارت بسیار ثروتمند باشید. استخدام و امور مالی باشگاه خود را مدیریت کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Idle Five Basketball tycoon هم در گیم پلی خودش از المان های آیدل و مدیریتی استفاده می کند.  توانسته با یک گیم پلی جذاب و عالی، تجربه ورزشی یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. در این بازی شما در نقش یک مربی جویای نام تیم بسکتبال قرار می گیرید. شما تلاش میکنید تیم خودتان را از صفر رشد دهید و آن را به یکی از بزرگترین تیم های بسکتبال جهان تبدیل کنید. در این راه پول زیادی به دست اورید و یک سرمایه دار میلیونر شوید. از ارنج تیم، تا انتخاب لباس تیم، انتخاب نام تیم، طراحی لوگو تیم، مذاکره با اسپانسر ها، و… همه چیز بر عهده شما است. بنابراین،‌ هر چه شما بتوانید وظایف خودتان را بهتر انجام دهید، تیم بهتری را دارید.

بازی Idle Five Basketball tycoon درست مثل دنیای واقعی، شما با تیم تان به شهرهای مختلف سفر می کنید و در تورنمت های مختلف و لیگ های برتر داخلی و خارجی شرکت می کنید. هرچقدر هم که بتوانید مسابقه های بیشتری برنده شوید، پول بیشتری به دست می آورید و می توانید در نهایت به یک مدیر تیم بسکتبال سرمایه دار و میلیونر تبدیل شوید.

جمع بندی:

بنابراین، اگر به بازی های ایدل و مدیریتی علاقه دارید و از بسکتبال خوشتان می آید! این بازی خفن مخصوص شما است. شما می توانید بازی مربی و سرمایه دار تیم بسکتبال را از فراروید دانلود کنید.

 

Idle Five Basketball tycoon
بازی Idle Five Basketball tycoon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *