خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Troll Face Quest: Video Games مود اندروید

دانلود بازی Troll Face Quest: Video Games مود اندروید

آپدیترایگان
Troll Face Quest: Video Games
  • آپدیت
  • نسخه 222.30.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی طنز Troll Face Quest: Video Games در فراروید!

موضوع بازی:

Troll Face Quest: Video Games یک بازی سرگرم کننده در سبک ماجراجویی و پازل میباشد. این بازی از استودیوی Spil Games می باشد. هم اکنون برای اولین بار بین سایتهای ایرانی از طریق رسانه جوان موبایل در اختیار علاقمندان است. در این بازی اندرویدی در ماجراجویی های خنده دار با صورتک های ترولی به حل پازلها و معماهای مختلف بپردازید. صورتک هایی در نقش اکشن، لوله کش ایتالیایی،نینجاها،افراد به دام افتاده در آزمایشگاه و… را به چهره بزنید. شوخی های مختلف و خنده دار با ترولها انجام دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

موضوع بازی:

شما در بازی Troll Face Quest: Video Games به سفری هیجان انگیز می روید که در آن باید انواع متفاوتی از معماها که بعضی از آن ها غیر قابل حل به نظر می رسند، را حل کنید. همه شخصیت های معروف بازی های رایانه ای در بازی حضور دارند. نام کاراکتر ها را نمی آوریم تا از مسخره شدن شان خجالت نکشند. این جا قرار است تمام کاراکترهای معروف بازی های حادثه ای اول شخص، بوکسورها، نینجاها، اورک های ترسناک، کاراکترهای بازی های پازلی و حتی کاراکترهای بی گناهی که در بازی های رایانه ای موش آزمایشگاهی می شوند، را مسخره بگیریم و مسحره کنیم. یک بازی جال و جدید و بسیار طمز است که نظر شما را به خود جلب میکند.  بیش از 30 مرحله مختلف در بازی وجود دارد که شما خسته نمی شوید.

از ویژگی های بازی Troll Face Quest: Video Games عبارت است از: دارای کاراکترهای گوناگون و فضاسازی های متنوع، بازی سرگرم کننده در سبک ماجراجویی و پازل، ابزارهای کنترلی دقیق و کاملی دارد، حل پازلها و معماهای مختلف با ترولها، استفاده از ترولها در نقش لوله کش ایتالیایی،نینجاها و…، انجام شوخی های مختلف و خنده دار با ترولها و سایر ویژگی های جذاب که در بازی متوجه می شوید.

جمع بندی:

این بازی جذاب و خوش ساخت می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و شما را بخنداند! شما می توانید بازی صورت مسخره و کاراکترها بازی ها رایانه ای را از فراروید دانلود کنید.

 

Troll Face Quest: Video Games
بازی Troll Face Quest: Video Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *