خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی PewDiePie’s Pixelings مود اندروید

دانلود بازی PewDiePie’s Pixelings مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
PewDiePie's Pixelings
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پیکسلی PewDiePie’s Pixelings در فراروید!

موضوع بازی:

PewDiePie’s Pixelings بازی جذاب و دوس داشتنی که از، استودیوی Outerminds Inc کشور کانادا می باشد. بازی به این صورت است که، مشکلی در سرتاسر این شهر ایجاد شده و یک گروه از موجودات مرموز در حال شکار ساکنین پیکسلند هستند. این وظیفه شما و PewDiePie است که مهاجمان تهدیدآمیز را شکست بدهید. همچنین نظم را به پیکسلند برگردانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.8 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

با شخصیت بامزه پیودی پای همراه شوید و با او به سرزمین پیکسلی و رنگارنگ در PewDiePie’s Pixelings سفر کنید. در نقش شخصیت اصلی بازی به سرزمین ناشناخته ای سفر می کنید که، انگار یک سری موجود مرموز به آنجا حمله کردند. ساکنین شهر پیکسلند را با خود متحد کنید و تیمی از مبارزین برای خود ایجاد کنید تا همراه با آنها با دشمنان نبرد کنید.

در برخورد با بازیکنان آنلاین بهترین استراتژی ها را ابداع کنید. از تاکتیک های حیله گرانه خود استفاده کنید و نامتان را در این بازی بالا ببرید. سیستم مبارزه ای منحصربفرد و گیم پلی استراتژیکی مبتنی به نوبت باعث افزایش جذابیت این بازی می شود.  در صورت نیاز میتوانید با هم تیمی های خود گفتگو کرده و به همراه آنان در برابر دشمنان ایستادگی کنید.

از ویژگی های بازی PewDiePie’s Pixelings عبارت است از: بهترین استراتژی را ابداع کنید و با دوستان خود گپ بزنید، یک سیستم مبارزه روان و منحصر به فرد را تجربه کنید، تشکیل تیم برای نجات ساکنین پیکسلند از مهاجمان تهدیدآمیز، تیم خود را از پیکسلینگ ها جمع کنید و آنها را به نبرد ببرید، کارتهای جدید را جمع آوری و به روز کنید، جمع آوری و ارتقاء کارت های andquirkyPixelings، همراه با شخصیت محبوب PewDiePie نبرد کنید، رقابت در برابر سایر بازیکنان درحالت ریل تایم و…

جمع بندی:

اگر شماهم علاقه مند به این سبک از بازی های اکشن و دفاعی هستید! این بازی بهترین گزینه برای شما است. شما می توانید بازی پیودی پای: دنیای پیکسلی را از فراروید دانلود کنید.

PewDiePie's Pixelings
بازی PewDiePie's Pixelings توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *