خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Murder in Alps: Hidden Mystery مود اندروید

دانلود بازی Murder in Alps: Hidden Mystery مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Murder in Alps: Hidden Mystery
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماجراجویی Murder in Alps: Hidden Mystery در فراروید!

موضوع بازی:

Murder in Alps: Hidden Mystery یک بازی ماجراجویی بسیار جذاب از استودیوی خلاق Nordcurrent کشور استونی می باشد.  داستان بازی، در هتلی در یکی از زیباترین مکان های آلپ اتفاق می افتدد. یکی از مهمانان مفقود می شود. اتفاق های عجیب و غریبی رخ می دهد. Anna Myers، یک روزنامه نگار از زوریخ است. در تعطیلاتش در همان هتل می باشد. آنا باید تصمیم بگیرد که کدام یک از ده شخصیت مرموز می تواند قاتل باشد. شما وارد یک ماجراجویی جالب می شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

انا در بازی Murder in Alps: Hidden Mystery مدارک هایی را پیدا می کند و متوجه می شود که قتل های خوفناکی در ان منطقه رخ داده است. حال حس کارگاهی درون انا او را وارد یک ماجراجویی خوفناک میکند. از مکان های بی نظیر بسیاری بازدید می کنید. پازل های چالش برانگیز را حل کنید و با هر شخصیت ارتباط برقرار کنید و کشف کنید که کدام یک از این شخصیت ها قاتل است. راز های درون بازی را بیابید. فقط یک راه برای پیدا کردن قاتل وجود دارد، پس تلاش کنید حقیقت را کشف کنید. در محیط های اطراف هتل و اتاق های هتل کاوش کنید و با شخصیت های مختلف تعامل داشته باشید.

همین طور که داستان بازی پیشرفت می کند، شما مکان های کمیاب و جالب بسیاری را مشاهده می کنید. مکان های زیبایی مانند زیبایی های شاداب آلپ تا عمق سرداب های خون آلود.

جمع بندی:

گیم پلی غرق کننده و داستانی درگیر کننده را تجربه کنید. معما های پیچیده ای را حل کنید، با شخصیت های مختلف ارتباط برقرار کنید و قاتل بی رحم را پیدا کنید. اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی های ماجراجویانه مانند Murder in Alps: Hidden Mystery هستید! بازی قتل در آلپ را از فراروید دانلود کنید.

Murder in Alps: Hidden Mystery
بازی Murder in Alps: Hidden Mystery توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *