خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Smurfs Bubble Shooter Story مود اندروید

دانلود بازی Smurfs Bubble Shooter Story مود اندروید

آپدیترایگان
Smurfs Bubble Shooter Story
  • آپدیت
  • نسخه 3.07.040013
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی Smurfs Bubble Shooter Story در فراروید!

موضوع بازی:

Smurfs Bubble Shooter Story یک ماجراجویی برای کامل کردن مأموریت ها است. شخصیت های این بازی به ماجراجویی می روند و در راه با حیوانات وحشی، جنگل مرموز پنهان و جادوگر شیطانی روبرو می شوند. می توانید به مکانهای جدید و ناشناخته جادویی سفر می کند در آنجا حباب ها را در کنارهم قرار دهید و منفجر کنید. این بازی درست مانند کارتون آن می باشد و شخصیت های خوش فکر، دست و پا چلفتی و … دارد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Smurfs Bubble Shooter Story شما باید با شلیک و هدف گیری درست به سمت حباب هایی که در بازی روبه رو شما قرار دارد اسمورف های دیگر را آزاد کنید. دانه دانه تمام آنها را جمع آوری کنید تا به هدف اصلی خود برسید. مکان های مختلفی و متنوعی برای آزاد سازی اسمورف های دیگر در بازی وجود دارد. همچنین شما باید با جانوارن و هیولا های مرموز و جادوگر شیطانی این بازی مقابله کنید و تمامی آنها را شکست دهید.

از ویژگی های بازی Smurfs Bubble Shooter Story عبارت است از: دارای ویژگی های بصری خیره کننده، دارای صدها ماموریت چالش برانگیز، انفجار حباب ها و استفاده از تقویت کننده های قدرت، دارای چالش هایی با محدودیت زمانی برای باز کردن پاداش ها، امکان اتصال به فیس بوک و بازی با دوستان، ضرب و شتم دوستان برای جمع آوری امتیاز بیشت کسب توانایی های ویژه اسمورف از طریق ماموریت های حمله رعدآسا، دارای گرافیک عالی و….

جمع بندی:

یک بازی جذاب و فانتزی از دنیای اسمورف ها است. شما می توانید بازی دهکده اسمورف ها را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Smurfs Bubble Shooter Story
بازی Smurfs Bubble Shooter Story توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *