خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی FIE Swordplay مود اندروید

دانلود بازی FIE Swordplay مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
FIE Swordplay
  • آپدیت
  • نسخه 2.65.11749
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

FIE SwordplayFIE SwordplayFIE SwordplayFIE Swordplay

هم اکنون دانلود بازی رقابتی، شمشیری FIE Swordplay در فراروید!

موضوع بازی:

FIE Swordplay یکی از بازی های رقابتی و شمشیر بازی بسیار جذاب است. شما در این بازی با استفاده از شمشیر باید با رقیب خود مبارزه کنید و ان را شکست دهید. شما می توانید با همه افراد از هرجای دنیا به رقابت بپردازید. همچنین در این بازی تکنیک های ساده تا حرقه ای را یاد می اموزید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی FIE Swordplay تکنیک های واقعی شمشیر بازی را یاد بگیرید. از فشارهای ساده و تکنیک های راحت تا حمله های قدرتمند و حمله های حرفه ای و منحرف کننده را می اموزید. در مقابل حریف با هوش مصنوعی بازی کنید یا در نبرد تن به تن دوستان خود را به چالش بکشید. در ابتدا کشوری که می خواهید نماینده آن باشید را انتخاب کنید. خود را مجهز کنید، و وارد مسابقات سراسر جهان شوید. در تورنومنت های شمشیر بازی در سراسر دنیا شرکت کنید.

از ویژگی های بازی FIE Swordplay عبات است از: نخستین بازی موبایلی شمشیربازی با قوانین و تکنیک‌های واقعی، گرافیک بالا با فیزیک و تحرک کاملا طبیعی،شخصی‌سازی کامل کاراکتر با امکان تجهیز دلخواه کاراکتر با جلیقه و کلاه اختصاصی، حالت کمپین عالی بازی که سیر تکاملی بازیکن از آماتور تا یک شرکت کننده المپیک را به خوبی پیش می‌برد. پشتیبانی رسمی توسط فدراسیون بین المللی شمشیربازی، حالت دوئل دونفره که امکان انجام تک‌بازی با دوستان را فراهم می‌کند. گیم‌پلی ساده که امکان یاد گرفتن قابلیت‌ها و بازی با انواع شمشیرها را تسریع می‌کند. گرافیک زرق و برق دار 3D، انیمیشن فوق العاده، و فیزیک شمشیربازی واقعی و…

جمع بندی:

اگر شماهم به دنبال بازی های شمشیر بازی یا از علاقه مندان به این سبک هستید! این بازی بهترین گزینه برای شما است. شما می توانید بازی شمشیر بازی را از فراروید دانلود کنید.

FIE Swordplay
بازی FIE Swordplay توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *