خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Island War مود اندروید

دانلود بازی Island War مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Island War
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی استراتژیک Island War در فراروید!

موضوع بازی:

Island War  یک بازی استراتژیک جذاب که، از استودیو بازی سازی Fastone Games HK برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید می باشد. داستان بازی به این صورت است که، بخاطر نابودی جهان دنیا به جزیره های بزرگ و کوچک تقسیم و شما باید جزیره خود را برای دفاع آماده کنید. شما باید وایکینگ های شجاعتان را برای حمله به جزیره دیگران بفرستید تا تبدیل به یک پادشاه شجاع بشوید. حال شما هم باید برای خود یک منطقه را رشد دهید و به مرور زمان آن را بزرگ و بزرگ‌تر کنید. این تنها یک جنبه از این درگیری است و در کنار دفاع و رشد شما باید به فکر حمله نیز باشید ، که برای انجام این کار شما می توانید از جنگجویان وایکینگ برای حمله به مناطق دیگر استفاده کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Island War  شما در کنار دفاع و رشد، باید به فکر حمله نیز باشید. برای انجام این کار شما می توانید از جنگجویان وایکینگ برای حمله به مناطق دیگر استفاده کنید نبردهای بسیار زیاد و آزادی عمل در بازی مشهود است. شما میتوانید به اشخاص دیگر حمله کنید و در رتبه بندی معمولی مقام کسب کنید. به همراه دوستانتان در جنگ های قبایل شرکت کنید یا برای کسب جوایز بهتر در لیگ بازیکنان حرفه ای شرکت کنید.
استراتژی های جنگی در این بازی واقعی است. برای پیروزی در جنگ از صف آرایی ها و نیروهای مختلف استفاده کنید. با کوچکترین تغییر در استراتژی شما میتواند نتیجه جنگ را به کلی تغییر دهد. در حال حاضر بازی Island War شامل ۳ حالت “استاندارد”، “رویداد”، و “کلن” است. به گفته سازندگان در آینده حالت های دیگری مثل حالت “قهرمان” هم به آن اضافه می شود.

جمع بندی:

یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های پادشاهی و تصرف جزیره ها است. اگر به این دسته از بازی ها علاقه مند هستید! بازی جنگ جزیره را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Island War
بازی Island War توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *