خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی DomiNations مود اندروید

دانلود بازی DomiNations مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
DomiNations
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی سلطنتی DomiNations در فراروید!

موضوع بازی:

 DomiNations یک بازی استراتژیک مبارزه ای حماسی برای پیشرفت، اکتشاف و فتح توسط گروهی از کهنه سربازان صنعت (Civilization II، Rise of Nations) مستقر در بالتیمور، MD است. این بازی  از استودیوی بازیسازی NEXON M Inc برای دستگاه های اندرویدی می باشد. ملت خود را از میان بزرگترین تمدن های جهان انتخاب کنید. آن را به پیروزی نهایی در سراسر تاریخ بشر هدایت کنید. از عصر حجر تا عصر فضا، یک پایتخت بسازید، ارتش خود را آموزش دهید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

DomiNations یک بازی حماسی و جدید به سبک استراتژیک آنلاین می باشد. در این بازی شما وظیفه دارید تا، ملت خود را رهبری کنید تا به پیروزی نهایی در تمام تاریخ بشر از عصر حجر تا عصر فضا دست پیدا کنید. همچنین شما باید پایتخت خود را بسازید ، ملت خود را از میان بزرگترین تمدن های جهان انتخاب کنید. با شکست اتحاد رقیب به قدرتمند ترین حاکم در این سیاره شوید.

از ویژگی های بازی DomiNations عبارت است از: امکان پیشرفت در تمام تاریخ بشر و تبدیل شدن به اولین پلیر برای آنلوک کردن اسرار تکنولوژی نظیر سواره نظام ، باروت و پرواز ، امکان استخدام افسانه ای ترین ژنرال ها از دوران باستان نظیر الکساندر ، ناپلئون و کلئوپاترا ، امکان افزایش شهرت خود با ساخت عجایب هفت گانه از اهرام تا مجسمه آزاذی و امکان پیوستن به یک اتحاد و همکاری برای شکست دشمنان، انتخاب ملت خود از میان بریتانیا، روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان، انتخاب فرمانرواهای معروف اسکندر کبیر، کلئوپاترا و ناپلئون برای جنگ، افزایش شهرت خود با ساخت عجایب هفتگانه جهان با اهرام و مجمسه ازادی، پیوستن به یک اتحاد و همکاری برای شکست دشمنان سراسر جهان، بازی در حالت داستانی از هلال حاصل خیز تا جنگ جهانی دوم و بعد از آن، گرافیک HD، طراحی منحصر به فرد انیمیشن ها به همراه صداگذاری مهیج و…

جمع بندی:

اگر شماهم از علاقه مندان به بازی های استراتژیک و سلطنتی هستید! ما به شما بازی عالی و متفاوت سلطنت را پیشنهاد می کنیم. شما می این بازی را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *