خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی The Battle of Polytopia مود اندروید

دانلود بازی The Battle of Polytopia مود اندروید

آپدیترایگان
The Battle of Polytopia
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی استراتژیک The Battle of Polytopia در فراروید!

موضوع بازی:

The Battle of Polytopia یک بازی استراتژیک برنده جایزه و منحصر به فرد در مورد کنترل نقشه، از استودیوی بازی سازی Midjiwan AB برای اندرویدی ها می باشد. مبارزه با قبایل دشمن، کشف سرزمین های جدید و تسلط بر فناوری های جدید است. شما نقش فرمانروای یک قبیله را بر عهده می گیرید و در رقابتی نوبتی با سایر قبایل سعی در ایجاد تمدن می کنید. می توان آن را به صورت آفلاین بازی کرد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

نبرد The Battle of Polytopia یک بازی ماجراجویی نو در سبک خود است. این بازی در مورد حکمرانی بر جهان،مبارزه با قبیله شرور های دیگر،کشف سرزمین های جدید و تسلط بر فناوری های است.در این بازی نقشه های خود به خود تولید می شوند و قابلیت تولید نامحدود نوع نقشه هم وجود دارد.  یک بازی استراتژی جالب مبتنی بر نوبت و با گرافیکی چارخانه ای به سبک بازی های قدیمی را تجربه خواهید کرد که تاکنون ندیده اید.  سرزمین های جدید را کشف کنید. از آنجا که محیط بازی به صورت کاملا اتفاقی تولید می شود، هر بار بازی در این بازی تجربه ای کاملا متفاوت خواهد بود. قبیله ای برای خود انتخاب کنید، به جست و جو در جنگل های تاریک و سرد باردوریا یا جنگل های استوایی کیکو مشغول شوید و سرزمین های امپراطوری ایمپریوس را فتح کنید.

 

از ویژگی های بازی The Battle of Polytopia عبارت است از: بازی استراتژی تمدن مبتنی بر نوبت رایگان، استراتژی تک نفره و چند نفره، بازیکنان را در سراسر جهان پیدا کنید،  سه حالت بازی – کمال، سلطه و خلاق است، دیپلماسی ، قراردادهای صلح ببندید و سفارتخانه بسازید. شنل ها و خنجرهای نامرئی برای حملات مخفی کاری. مسابقات آینه ای (با حریفان با همان قبیله ملاقات کنید) . انواع نقشه های قابل تنظیم. سرزمین خشک، دریاچه، قاره ها، مجمع الجزایر و دنیای آب ،طیف گسترده ای از قبایل مختلف با طبیعت، فرهنگ و تجربه بازی منحصر به فرد و…

جمع بندی:

اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک هستید! و یا اگر به دنبال تجربه ای متفاوت در بازی هستید! ما به شما بازی نبرد پولی توپیا را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید این بازی را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

The Battle of Polytopia
بازی The Battle of Polytopia توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *